چهارشنبه 4 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، صبح شنبه 19 آذرماه معاون اول قوه قضائیه، میزبان بیست نفر از فعالان سیاسی و مدیران تشکل‌های شاخص سیاسی _اجتماعی اصولگرا بود. در ابتدای این نشست که در راستای سلسه جلسات هیأتهای اندیشه ورزی در رابطه با چگونگی ارتقای عملکرد قوه قضائیه صورت گرفت، معاون اول قوه قضائیه گفت: در شرایط فعلی، همه قوا نیازمند مشورت و هم اندیشی با نخبگان در حوزه‌های مختلف سیاسی،...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مرحله اول بیست و هشتمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور همزمان با برگزاری امتحانات آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1402 در روز‌های 11 و 12 اسفندماه 1401 برگزار می‌شود. مرحله اول بیست و هشتمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور در مجموعه‌های امتحانی مندرج در جدول ذیل برگزار می‌شود: ردیف کد مجموعه امتحانی ردیف کد مجموعه امتحانی 1 1101 زبان...

خبرگزاری دانا

احساس تنهایی و کاهش اعتماد به نفس در افراد افسرده که دید منفی به خود دارند منجر به احساس بی ارزشی و گناه می شود که یکی از مشخصه های تعیین کننده در افسردگی است.

خبرگزاری تسنیم

معاون اول قوه قضائیه در نشست هم‌اندیشی با جمعی از فعالان و مدیران تشکل‌های سیاسی اجتماعی اصولگرا گفت: در دوره تحول و تعالی قوه قضائیه مصمم به مشارکت و مشورت با نخبگان هستیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ، در مورد پلیس اطفال توضیحاتی ارائه داد و گفت: در کلانتری هیچ گونه بازجویی از اطفال و نوجوانان انجام نمی‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هر کسی که با یکی از اقوام یا دوستان خود در مورد مهاجرت یا کنترل اسلحه بحث کرده می‌داند که تحت تاثیر قرار دادن فردی که دیدگاه‌های قوی دارد اغلب غیرممکن است.

وب‌گاه 55 آنلاین

به تازگی علیرضا خمسه با استوری عجیبی اینستاگرام خود را به روز کرده است. برای تماشا تصویری عجیب استوری علیرضا خمسه باما همراه باشید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حملات موشکی اخیر روسیه به زیرساخت‌های انرژی و حمل و نقل اوکراین نیز نه تنها بر زندگی غیرنظامیان، بلکه بر توانایی کی‌یف برای تامین مجدد نیروهای مسلح خود و استقرار مجدد آنها در بخش‌های حیاتی جبهه تأثیر می‌گذارد.

وب‌گاه 55 آنلاین

اکثر مردم مکانیزم ارگاسم زنانه را درک نمی کنند، بنابراین زنان اغلب به اندازه مردان از رابطه جنسی لذت نمی برند

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: یادگار امام گفت: انتقادی به روحانیون وارد است و می گویند، «مردم هزار مشکل دارند و شما راجع به این صحبت می کنید که اگر به کره ماه رفتیم به سمت کدام طرف نماز بخوانیم؟!» این سخن یعنی راجع به مسائل فرضی صحبت می کنید. البته یک وقت هست که بیان اینها برای این است که قدرت علمی خود را به کسی نشان بدهید که در آن صورت عیب ندارد، ولی وقتی کسی می خواهد پژوهش کند، پژوهش باید راجع به...

وب‌گاه عرشه آنلاین

برخی معتقدند تنبیه بدنی دانش آموزان ناشی از وضعیت نتیجه گزینش نادرست و بی‌توجهی به وضعیت سلامت روان معلمان است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: چگونه می‌شود که کسانی در زمانی تا پای جان برای اسلام بایستند، در جنگ‌ها شرکت کنند و زخم بردارند و روز دیگری به نحوی عمل کنند که نهایتاً به ضرر اسلام تمام شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

طبق اعلام وزیر اقتصاد، سازمان نظام روانشناسی جزء دستگاه‌هایی است که در زمینه صدور مجوز‌ها همچنان از جهت قانونی تخلف دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

غلامرضا ظریفیان گفت: جامعه دچار تغییر، تحول و دگرگونی های جدی شده، ولی همچنان ما با سبک و سیاق دو دهه قبل، در بهترین شکل یک دهه قبل، با این پدیده ها روبه رو می شویم.