چهارشنبه 4 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

خبرگزاری دانا

رئیس هیئت کاراته کهگیلویه‌وبویراحمد به تشریح مسائل مربوط به این رشته ورزشی در استان پرداخت.

خبرگزاری تسنیم

نشست «تفکر پژوهشی و فلسفه برای کودکان» که در محل آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

خبرگزاری مهر

کتاب «طبیعت آدمی و نظم اجتماعی» تالیف چارلز هورتون کولی با ترجمه محمد صفار توسط سازمان مطالعه و تدوین کتب دانشگاهی منتشر شد.

خبرگزاری مهر

کتاب «آرزوهای دست ساز» با تحقیق و نگارش میلاد حبیبی توسط انتشارات راه یار به چاپ دوازدهم رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

فردای اقتصاد نوشت: همایش مبارزه با فساد امروز در حالی در اتاق تهران برگزار شد که کارشناسان نسبت به آسیبی که یقه طلایی‌ها در اثر سوءاستفاده از امانت مردم بر کشور می‌زنند، هشدار دادند.

خبرگزاری دانا

نمایشگاه مقالات و محصولات فرهنگی موسسه آموزش عالی علوم و معارف جامعه المصطفی به مناسبت هفته پژوهش افتتاح شد.

خبرگزاری دانا

تولید محتوای رسانه های اجتماعی هنر ایجاد محتوا برای کانال های رسانه های اجتماعی شماست؛ خلاقیت روزانه و ارائه اطلاعات طلایی روی پلتفرم ها مختلف کار بسیار طاقت فرسایی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«کارآگاه خوب» ماجرای کارآگاهانی را روایت می کند که در شهر اینچئون مشغول به کار هستند. «کانگ دو چانگ» کارآگاهی است که 18 سال از عمر خود را صرف انجام این کار کرده است.

خبرگزاری دانا

رئیس موسسه آموزش عالی علوم و معارف جامعه المصطفی با اشاره به اینکه آموزش ها فاصله بسیاری با پژوهش دارد، گفت: این یک آسیب است که در آموزش عالی کشور پژوهش ها کمتر کاربردی و بیشتر کتابخانه ای و نظری هستند و فاصله بسیاری بین پژوهش و نیازجامعه وجود دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اولین قسمت از سریال پلیسی و اکشن «کارآگاه خوب» به کارگردانی نم کوک جو یکشنبه 20 آذرماه ساعت 19 از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

سریال پلیسی و اکشن «کارآگاه خوب» به کارگردانی نم کوک جو از فردا در شبکه پنج سیما پخش خود را آغاز می‌کند.

وب‌گاه فرارو

عضو هیئت‌علمی دانشگاه تهران با بیان اینکه دیدگاه‌ها، آرمان‌ها و روحیات آحاد جامعه در گذر زمان تغییر کرده، گفت: نمی‌توان از جامعه انتظار رفتار باثبات در تمام اعصار داشت؛ چرا که جامعه زنده استو همانطور که به طور قطع، شیوه و روش زندگی در طول 100 سال گذشته تغییر کرده، آیندگان هم شیوه زندگی متفاوتی خواهند داشت. آنچه که محل تعارض است، اصل رفتار مدنی است. گاهی برخی از دانشجویان اظهار می‌کنند،...

وب‌گاه خبر آنلاین

اولین قسمت از سریال پلیسی و اکشن «کارآگاه خوب» به کارگردانی نم کوک جو یکشنبه 20 آذرماه ساعت 19 از شبکه پنج سیما تماشایی می‌شود.

خبرگزاری دانا

معاون اول قوه قضاییه گفت: در شرایط فعلی، همه قوا نیازمند مشورت و هم اندیشی با نخبگان در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و حقوقی هستند و قوه قضاییه نیز به لحاظ نوع رویکرد خود که مبتنی بر تحول و تعالی است، از این قاعده مستثنی نیست.

وب‌گاه عصر ایران

از حدود یک ماه پیش و چند روز بعد از فوتِ دردناک مهسا امینی، او در برنامه حال خوب دیده نشده و زمزمه حذف این مجری به گوش می‌رسد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، صبح شنبه 19 آذرماه معاون اول قوه قضائیه، میزبان بیست نفر از فعالان سیاسی و مدیران تشکل‌های شاخص سیاسی _اجتماعی اصولگرا بود. در ابتدای این نشست که در راستای سلسه جلسات هیأتهای اندیشه ورزی در رابطه با چگونگی ارتقای عملکرد قوه قضائیه صورت گرفت، معاون اول قوه قضائیه گفت: در شرایط فعلی، همه قوا نیازمند مشورت و هم اندیشی با نخبگان در حوزه‌های مختلف سیاسی،...