چهارشنبه 4 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه عرشه آنلاین

در مطلب زیر با راه و روش‌هایی آشنا می‌شوید که کمکتان می‌کنند در زندگیتان 10 برابر شادتر باشید.

وب‌گاه خبر آنلاین

محیا نیوز نوشت: مرجع جهانی رنگ سال 2023 را به صورت رسمی پنتون Viva Magenta معرفی کرد. قرمزِ پرشین در مجموعه رنگ پنتون؛ برگرفته از خاک قرمز خلیج فارس است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

موسسه رنگ پنتون رنگ سال را Viva Magenta معرفی کرد که از خانواده رنگ قرمز است و نمایی از قدرت را به نمایش می‌گذارد.

خبرگزاری دانا

نادر میری با اشاره به اینکه بسیج مظهر خدمت بی ریا، انسجام و وحدت مقدس میان آحاد ملت است، گفت: این نهاد مقدس، میدان دار پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

خبرگزاری مهر

رئیس دانشگاه آزاد گفت: آنچه در 70 روز گذشته تحت عنوان اغتشاش و نا آرامی با آن مواجه بودیم در واقع یک نزاع تمدنی است و کنش های شورشگرایانه جوانان متأثر از سبک زندگی غربی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مرجع جهانی رنگ سال 2023 را به صورت رسمی پنتون Viva Magenta معرفی کرد. قرمزِ پرشین در مجموعه رنگ پنتون؛ برگرفته از خاک قرمز خلیج فارس است.

خبرگزاری تسنیم

دوری از خدا آنچنان مردم را گرفتار بحران عاطفی کرده و زندگی آنها را بی‌روح، سرد و فاقد روابط انسانی تبدیل کرده که هرکس تنها به فکر خویش است. پناه بردن به حیوانات و همراه شدن با آنها، تلاشی برای پر کردن خلأ و بحران عاطفی موجود است.

خبرگزاری تسنیم

وزارتخانه‌های بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونت علمی ریاست جمهوری در سال 1401 هیچ مجوز کسب و کاری را از طریق درگاه ملی مجوزها، صادر نکرده‌اند.

خبرگزاری تسنیم

انیمیشن لوپتو پشتکار و تلاش را لازمه موفقیت بچه‌ها می‌داند و محصول کار گروهی از کرمان است. گروهی که کار خود را از یک مسجد شروع کردند و بدون وابستگی به تهران یا خارج از کشور، یک پویانمایی جذاب ساختند.

وب‌گاه عصر ایران

مفهوم خلاقیت دارای پنج ویژگی تخیلی بودن، داشتن روش، تعقیب هدفمندانه، ابتکاری بودن و ارزشمند بودن است.

خبرگزاری دانا

معلولین در ایران با مشکلات متعددی از جمله مشکلات درون و برون‌شهری، شغل، بیمه، برخورد افراد جامعه، زندگی شخصی، مشکلات مالی، مشکلات تحصیلی، مشکلات ورزشی و رفاهی و مشکلات ازدواج دست و پنجه نرم می کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آیا برای اینکه بتوانید از بار احساس گناه رها شوید، باید حتما خطایتان را جبران کنید؟

وب‌گاه خبر آنلاین

برای اینکه بتوانید خودتان را ببخشید باید بهترین انتخاب و تصمیم‌گیری را داشته باشید.

خبرگزاری مهر

از ابتدای امسال تا 4 آذر از 467 هزار و 276 درخواست صدور مجوز به درگاه ملی مجوزهای کشور، 135 هزار و 507 مجوز صادر شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

از ابتدای امسال تا 4 آذر از 467 هزار و 276 درخواست صدور مجوز به درگاه ملی مجوز‌های کشور، 135 هزار و 507 مجوز صادر شده است.

وب‌گاه فرارو

در سال 2016 میلادی مجله Science دیدگاه قابل توجهی را منتشر کرد: می‌توان با یک صحبت رو در روی 10 دقیقه‌ای تعصبات را کاهش داد و نظرات متفاوت را تغییر داد. این امر بدان خاطر میسر شد که پژوهشگران در مطالعه یک کار ساده را انجام دادند: آنان گوش کردند.