چهارشنبه 4 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه خبر آنلاین

ما انسان‌ها کامل نیستیم و گاهی‌اوقات ممکن است خطایی از ما سر بزند و اطرافیان خود را برنجانیم و وقتی به خطایمان پی می‌بریم، احساس گناه رهایمان نمی‌کند. گاهی در این لحظات نمی‌توانیم خودمان را ببخشیم و این حس وجودمان را تحلیل می‌برد و آرامش را از ما می‌گیرد. باید یاد بگیریم خود را ببخشیم. اما گفتن این کار بسیار آسان‌تر از انجام دادن آن است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پیرو رایزنی‌های گروه همکاری‌های علمی بین‌المللی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و نماینده اتحادیه روان‌شناسی اندونزی، نخستین دوره آموزشی بین‌المللی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به صورت مجازی با موضوع «تدریس کتاب اصول روان‌درمانگری و مشاوره با رویکرد اسلامی»، توسط مسعود جان بزرگی، استاد گروه روان‌شناسی پژوهشگاه و مولف اثر، طی 30 جلسه دو ساعته برگزار می‌شود. این...

وب‌گاه 55 آنلاین

حزب توده ماندگارترین و بدیمن‌ترین فعالیت تشکیلاتی دوران معاصر ماست که میراث شومی برجا گذاشت.

خبرگزاری تسنیم

در نشست فصلی مشترک معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و نمایندگان زن در مجلس شورای اسلامی، بر ضرورت توجه به جنگ نرم در حوزه زنان و خانواده و لزوم اصلاح و تنقیح قوانین در این بخش تأکید شد.

خبرگزاری دانشجو

خبرگزاری مهر

نشست مشترک معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده و نمایندگان زن مجلس شورای اسلامی در راستای در راستای اصلاح و تنقیح قوانین حوزه زنان و خانواده برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

معاون سیاستگذاری منابع علمی کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه تهران با اشاره به نقش فراداده‌ها در سازماندهی دانش گفت: به تولید فراداده به‌عنوان یک فرایند نگاه کنیم که از نقطه‌ای شروع و در جایی به پایان می‌رسد و گاهی ممکن است ادامه پیدا کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خاندوزی گفت: صدور مجوز کسب و کار توسط درگاه ملی به جای دستگاه‌هایی که در ارائه مجوز تخلف می‌کنند در آذر ماه اجرایی خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روانشناسان ادعا می کنند که سن شما بر نحوه دیدن این خطای دید معروف تأثیر می گذارد.

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی پرتغالی تیم ملی با اتخاذ سیاست همیشگی‌اش سوالات خبرنگاران را با ظرافتی خاص پاسخ داد.

خبرگزاری دانا

قبل از اینکه صدر تا ذیل این نظام را به چوب قضاوتی یک‌طرفه و ناآگاهانه بتارانیم، مستند "غیررسمی 5" را ببینیم؛ این روایت، به یاد همه ما می‌آورد به جای قضاوت و گلایه، چقدر باید بدویم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پیگیری فروش سهام عدالت نیازمند تدابیر بیشتر و پیچیده‌تر است تا منافع هر دو گروه در بازار سهام تامین شود؛ نه اینکه صرفا با جلوگیری از فروش سهام مذکور مطالبات بخش مهمی از سرمایه‌گذاران نا‌دیده گرفته شود. در صورتی که چنین امری محقق نشود، نمی‌توان شاهد روند صعودی بلندمدتی در سهام بود.

وب‌گاه 55 آنلاین

ازدواج پسر با دختر بزرگتر از خودش خوب است یا بد؟

خبرگزاری تسنیم

پور حسین گفت: زن درون یک خانواده، رکن است ولی می‌توان این خانواده را حتی به کل کشور به‌عنوان «خانواده ایران» گسترش داد. خانواده‌ای که مربی آن، به موقع نیازها را می‌شناسد و به اندازه، آن نیاز را پاسخ می‌دهد.