چهارشنبه 4 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه خبر آنلاین

بهداشت نیوز نوشت: یک متخصص درمان اختلالات روانشناسی کودک و نوجوان گفت: ازآنجایی‌که همه بچه‌ها قصه را دوست دارند، قصه درمانی می‌تواند روش مفیدی برای سلامت رفتاری آن‌ها داشته باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک متخصص درمان اختلالات روانشناسی کودک و نوجوان گفت: ازآنجایی‌که همه بچه‌ها قصه را دوست دارند، قصه درمانی می‌تواند روش مفیدی برای سلامت رفتاری آن‌ها داشته باشد.

وب‌گاه 55 آنلاین

بهنوش طباطبایی عکسی جدید از خودش در باشگاه ورزشی منتشر کرد

وب‌گاه خبر آنلاین

«نه‌تنها در داستان‌ها و قصه‌ها بلکه در زندگی حقیقی، گذشته همیشه مرموز و کنجکاویی برانگیز است. رازهایی که انسان با خود هر روز هر شب به این‌سو و آن‌سو می‌کشد. رازها و وقایعی که دیگران دوست دارند به آن سرک بکشند.»

خبرگزاری دانا

به تازگی برنامه ای با عنوان «همه فن حریف» روزهای آخر هفته از شبکه ورزش به روی آنتن می رود؛ برنامه ای که به بهانه استعدادیابی در رشته پرطرفدار کشتی فدای اولویت نخست رسانه یعنی سرگرمی خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هانس سلیه، دانشمند اتریشی در جریان تبیین نظریه ای در مورد استرس، لیستی از موقعیت های پر فشار روانی تهیه کرد. در صدر این لیست پر فشار ترین واقعه در طول زندگی، مرگ همسر با نمره 100 قرار دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خداییان گفت: تا پایان شهریور ماه سال جاری 4 هزار و 871 مجوز کسب و کار در کشور شناسایی شدند، اما 21 مورد هنوز ثبت نشده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

محیا نیوز نوشت: مطمئنا برایتان جالب است که بدانید هر رنگ لباسی که می‌پوشید چه نوع شخصیتی از شما را نشان می‌دهد. کارشناسان روانشناسی رنگ‌ها، اعتقاد دارند رنگ‌ها قدرت بسیار زیادی دارند و می‌توانند بر شخصیت و روحیه افراد تاثیر بگذارند. هر فردی دارای رنگی منحصر به فرد برای خود است که متناسب با شخصیت فرد، نوع کار، هنجار اجتماعی و فرهنگ جامعه می‌توان بهترین رنگ را انتخاب کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هاشم آقازاده، رئیس دانشکده تجارت و مالیه و رئیس هیئت مؤسس بنیاد حامیان این دانشکده، در جلسه هیئت مؤسس بنیاد حامیان دانشکده تجارت و مالیه دانشگاه تهران ضمن ارائه گزارش از برنامه‌های اجرا شده در دانشکده و بنیاد حامیان، گفت: دانشکده تجارت و مالیه با رویکرد تقاضامحور و بر اساس نیاز‌های اساسی و کاربردی جامعه و بازار فعالیت خود را آغاز کرده است. وی...

خبرگزاری دانا

مهدی عادل گفت: برای ترک استعمال مواد مخدر انگیزه شخص بسیار مهم است، یعنی فرد باید احساس خطر را داشته باشد، در حین ترک از وی حمایت شود، درمان‌های اجباری معمولا جوابگو نیست کما اینکه هر فردی به لحاظ رفتاری با دیگری متفاوت است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس قوه قضاییه گفت: باید تمامی قوانین مصوب که برای تصویب آنها مراحل مختلفی طی شده است به مرحله اجرا و عملیاتی درآید و این موضوعی است که ما در قوه قضاییه نسبت به آن اهتمام داریم.

خبرگزاری مهر

فهرست دروس و کتاب های منبع سؤالات کنکور سراسری سال 1402 براساس نظام آموزشی جدید 6-3-3 منتشر شد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس قوه قضاییه خطاب به سازمان بازرسی دستوراتی را در راستای پیشبرد اقدامات نظارتی در قبال اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت صادر کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر مهدی وجدانی همت مدیر مرکز مشاوره و بهداشت روان دانشگاه علامه طباطبایی با برنامه «روزنه» در مورد اجرای موفق طرح پیشگیری از اُفت تحصیلی دانشجویان مصاحبه تلفنی کرد. وجدانی همت اُفت تحصیلی را ویترینی برای نمایش اختلال در روند رشد فردی و اجتماعی دانست و گفت: تعداد بسیار زیادی از دانشجویانی که در تحصیل خود اُفت دارند در سایر مراحل زندگی نیز با...

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: ده دستگاه عملکرد ضعیفی در اجرای قانون جوانی و جمعیت داشتند.