چهارشنبه 4 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

خبرگزاری تسنیم

مرکز استعدادیابی، آموزش و توانمندسازی کودکان کار با عنوان "پویا شهر" در منطقه 13 تهران افتتاح شد.

خبرگزاری تسنیم

یکی از 5 نویسنده پرفروش نمایشگاه کتاب می‌گوید که "راه نفوذ به دل‌ها" را پیدا کرده است و کتاب‌هایش به واسطه اینکه به "زبان مشترک مردم جهان" سخن می‌گوید، بدون اینکه خودش اقدامی کند در خارج از کشور نیز مخاطبان بسیاری دارد.

خبرگزاری مهر

مرکز استعدادیابی، آموزش و توانمندسازی منطقه 13 با عنوان "پویا شهر" در خیابان پیروزی افتتاح شد.

وب‌گاه فرارو

لیلا میررضایی، روانشناس گفت: از جمله دلایل اصلی لذت بردن از ترس می‌توان به اطمینان از امنیت، هیجان، احساس نزدیکی به دیگران، فراموشی موقت درگیری‌ها و دغدغه‌ها، خشنودی و رضایت از خود و کنجکاوی اشاره کرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان بازرسی کل کشور، دستگاه‌هایی که هنوز مجوزهای کسب و کار خود را به درگاه ملی مجوزهای کشور متصل نکرده‌اند، معرفی کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اکرمی درباره علل ورود دانش‌آموزان به اعتراضات اخیر بیان کرد: عوامل گوناگونی در این امر دخیل هستند؛ مشاهده مشکلات اقتصادی و ملاحظه وضع زندگی برای دانش‌آموزان دبیرستانی امری قابل درک، فهم و تهدید است. به هر حال این افراد زندگی خودشان را می‌بینند و از پدر و مادرشان بخصوص اگر هر دو شاغل باشند در رابطه با وضعیت حقوق و توان هزینه کردن در این شرایط چیزهایی را می‌شنوند.

وب‌گاه فرارو

کنکور 1402 با چهار تغییر مهم (دو بار برگزاری در سال، حذف زیرگروه‌ها، تاثیر قطعی 40 درصدی سوابق تحصیلی و حذف دروس عمومی از کنکور) برگزار می‌شود.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد هادی علی احمدی، شهردارمنطقه در مراسم افتتاحیه مرکز استعدادیابی، آموزش و توانمندسازی با بیان اینکه استعداد ورزشی یکی از مواردی است که در بسیاری از کودکان وجود دارد، اما در بسیاری از مواقع، کشف و شکوفا نمی‌شود و هیچ وقت امکان بروز پیدا نمی‌کند، افزود: این مرکز با عنوان پویا شهر به منظور استعداد یابی کودکان کار در حوزه ورزش فعالیت می‌کند. او...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

انصاری گفت: من اگر جای آقای رئیسی بودم فردای روز تنفیذ سند آماده امضایی که آقای روحانی و آقای ظریف آماده کرده بودند را امضا می کردم. ولو اینکه تضمین قطعی آینده در آن نبود، ولی بالاخره سه سال فرصت بود. در منطقه ای که ما زندگی می کنیم دشمنان ما می خواهند که ما دائم در تنش باشیم.

وب‌گاه عصر ایران

میررضایی با اشاره به این‌که هنگام سرگرمی‌های ترسناکی مانند سوارشدن به ترن‌هوایی سطح هورمون کورتیزول نیز بالا می‌رود، تصریح کرد: ترشح این هرمون زمانی در بدن ما زیاد می شود که استرس داریم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بداخلاقی ویژگی است که چه در زن چه در مرد به هر دلیلی که به وجود آمده باشد رابطه را به سمت و سوی بدی می‌کشاند و رفته رفته باعث کدورت و کینه در رابطه می‌شود! در این مقاله قصد داریم بداخلاقی را معنا کنیم و بررسی کنیم یک زن در رابطه چرا به بداخلاقی می‌رسد و چطور باید با این بداخلاقی مواجه شد و کمک کرد که برطرفش کرد.

وب‌گاه عصر ایران

انصاری: اگر علل و ریشه های نا آرامی های سال 78 که در کوی دانشگاه شروع شد و بعد از آن مسایلی پیش آمد به موقع شناسایی شده بود، ما به راه حل درمان این مسایل در نظام های دموکراتیک و مردم سالار که گفت وگوی تخصصی و حرفه ای و ملی، ریشه یابی و حل مشکل است، رسیده بودیم، قطعا حوادث بعدی را یا نداشتیم یا کمتر داشتیم.