چهارشنبه 4 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

خبرگزاری مهر

رئیس دستگاه قضا تصریح کرد: سازمان بازرسی کل کشور در راستای اقدامات نظارتی خود نسبت به اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، میزان تکالیف و مأموریت‌های محقق‌نشده را اعلام کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، پیرو دستور چندی پیش حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای خطاب به رئیس سازمان بازرسی کل کشور پیرامون اِعمال نظارت ویژه بر نحوه اجرای قانون «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت»، جلسه بررسی اقدامات نظارتی سازمان بازرسی در رابطه با قانون مورد اشاره، با حضور رئیس عدلیه برگزار شد. در بخشی بخش دیگری از این نشست عملکرد و اقدامات...

وب‌گاه فرارو

آنچه در جامعه ما اتفاق افتاده در واقع آغاز یک اپیزود جدید است که هدف و وسیله آن متفاوت است و می‌خواهد نهاد‌های خاص خودش را بسازد. نهاد مورد نیاز این اپیزود طبعا مبتنی بر ایده آزادی، دموکراسی، حقوق برابر، دفاع از اقلیت‌ها و دفاع از جنسیت‌های متفاوت است. البته این اپیزود که یک شگفتی است از بیرون نیامده و حاصل آن اتفاقاتی است که از اپیزود احمدی‌نژاد شروع شده و از دل لایه‌های زیرین جامعه...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جلسه هیئت مؤسس بنیاد حامیان دانشکده تجارت و مالیه دانشگاه تهران، 10 آبان ماه 1401 با حضور حامیان و اعضای هیأت موسس بنیاد حامیان این دانشکده برگزار شد. در این جلسه ضمن بررسی اساسنامه و تشکیل هیأت مؤسس و شورای عمومی، اهداف و مأموریت‌های بنیاد حامیان دانشکده تجارت و مالیه، سرمایه اولیه این بنیاد توسط حامیان تأمین شد و اساسنامه مورد تأیید و امضای اعضا...

وب‌گاه مشرق نیوز

در اغتشاشات اخیر در کشور تمرکز یارگیری از سوی ضدانقلاب روی همین نسل NEET بوده است؛ استفاده از محتوای هیجانی و اغواگر با استفاده از ظرفیت بی بندباری گروه‌هایی چون رپرها، هیچهایکرها قابل توجه است!

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز بهبود کسب و کار وزارت امور اقتصادی و دارایی درباره تعلل در صدور مجوز کسب و کار در برخی دستگاه‌ها گفت: قطعا رئیس جمهور و معاون اول با اینگونه موارد برخورد جدی خواهند کرد و تا هفته آینده باید منتظر این برخوردهای جدی باشیم.

وب‌گاه الف

رئیس مرکز مدیریت بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی وزارت بهداشت ضمن تشریح نحوه ارائه خدمات سلامت به کودکان در مناطق محروم، درباره وضعیت اعزام به خارج کودکان برای درمان و...، گفت: حداقل در هر استان به یک بیمارستان جامع کودکان با ظرفیت‌های مختلف تخت مطابق سطح‌بندی نیاز داریم و لازم است به این موضوع توجه شود.

وب‌گاه عصر ایران

طبق تعریفی که سازمان جهانی سلامت WHO در سال 1996 برای سلامت روان ارایه داد، سلامت روان به معنای نبود اختلال روانپزشکی نیست بلکه به این معناست که انسان‌ها قدرت انطباق و مدارا با فشار‌های روانی متعارف زندگی را داشته باشند، به کار مولد و مفیدی مشغول باشند و مشارکت مثبت در جامعه داشته باشند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور گفت: آزمون صلاحیت حرفه‌ای جایگزین مصاحبه برای دریافت پروانه اشتغال در این حوزه می‌شود و با این طرح، دانش‌آموختگان رشته‌های غیرمرتبط با روانشناسی نیز می‌توانند پروانه اشتغال دریافت کنند.

وب‌گاه فرارو

طبق تعریفی که سازمان جهانی سلامت WHO در سال 1996 برای سلامت روان ارایه داد، سلامت روان به معنای نبود اختلال روانپزشکی نیست بلکه به این معناست که انسان‌ها قدرت انطباق و مدارا با فشار‌های روانی متعارف زندگی را داشته باشند، به کار مولد و مفیدی مشغول باشند و مشارکت مثبت در جامعه داشته باشند.

خبرگزاری مهر

پایگاه رتبه بندی تایمز نتایج رتبه بندی موضوعی سال 2023 خود را در 11 موضوع منتشر کرد که براساس آن 65 دانشگاه ایرانی در 10 حوزه موضوعی حضور دارند.

وب‌گاه فرارو

با وارد‌شدن کودکان به سال‌های نوجوانی، میل آن‌ها به تنهایی، مرتکب بزرگ‌ترین اشتباه می‌شویم و تنهای‌شان می‌گذاریم. هر‌چه باشد وقتی نوجوانی گستاخ که مثل یک موجود خطرناک در اطراف می‌گردد و به دنبال دردسر است، راهی اتاقش می‌شود، می‌توانید نفس راحتی بکشید؛ اما اگر اجازه بدهید فاصله میان شما و نوجوان‌تان زیاد شود، نمی‌توانید در زمان لازم که بیشتر از هر وقت در خطر مسائلی مانند افسردگی، اعتیاد...

خبرگزاری مهر

مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران می گوید مجموع شمارگان چاپ کتاب در کشور 3 درصد رشد داشته است. تعداد عناوین هم 9 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: حذف امضاهای طلایی از فضای کسب و کار کشور وعده ای بود که وزیر اقتصاد در زمان گرفتن رای اعتماد به مجلس داد، آخرین گزارشها حاکی از آن است که با تعیین تکلیف مجوزهای کسب و کار به خداحافظی کامل با این معضل ناخوشایند اقتصاد تنها 32 مورد باقی مانده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

همیشه بر سر این موضوع که چه سنی برای خرید موبایل برای بچه‌ها مناسب‌تر است، اختلاف‌نظر وجود داشته است.