چهارشنبه 4 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

خبرگزاری مهر

شهردار منطقه 14 از اجرای طرح «حامی شهر» با آغاز فصل سرما و با هدف شناسایی، جذب و ارجاع افراد آسیب‌دیده اجتماعی، نیازمند و ساماندهی این افراد خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

رشته ریاضی علاوه بر دانشگاه در بین دانش‌آموزان هم طرفدار ندارد و طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش، فقط 14 درصد دانش آموزان در رشته ریاضی تحصیل می‌کنند، حتی رشته ریاضی در برخی مدارس به دلیل عدم استقبال دانش‌آموزان تعطیل شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

همان‌طور که در اوکراین عدم اقبال از شاخه سیاسی گردان آزوف باعث شد تا این گروهک خاصیت تروریستی پیدا کند؛ در تهران نیز برخی القائات خارجی این افراد را به‌سوی اقدامات خشونت‌زا سوق داده است!

خبرگزاری مهر

کتابخانه اندیشه ویژه برنامه «دورهمی کتاب» را به صورت هفتگی برگزار می‌کند تا فرهنگ کتابخوانی را در سطحی گسترده نهادینه کند.

خبرگزاری دانا

به گفته کارشناسان حوزه اجتماعی، جمعیت مولفه قدرت محسوب می‌شود و برخورداری از جمعیت جوان به عنوان یک نیروی انسانی ارزشمند، کشور را به موفقیت خواهد رساند در غیر اینصورت از گردونه رقابت‌های بین‌المللی و پیشرفت حذف خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خانکی می‌گوید: می‌دانم که گفتگو ایجاد شرایط برابر است، می‌دانم، گفتگو بالا بردن توان ارتباطی است. می‌دانم که گفتگو، پذیرش تفاوت‌ها و تکثرهاست. اما در عین حال معتقدم که گفتگو یک فرآیندی مانند فرآیند شیمی درمانی هم می‌تواند باشد که دوره‌های مختلف آن درمان را ممکن‌تر می‌کند.

خبرگزاری مهر

نظام های معتبر رتبه بندی دانشگاه های جهان در سال 2022 آخرین ویرایش رتبه بندی های خود را منتشر کرده اند و بررسی جایگاه دانشگاه های ایرانی از رشد تعداد و رتبه دانشگاهها حکایت دارد.

وب‌گاه ورزش سه

نماینده وزن پنجم تیم ملی تکواندو ایران در حالی راهی مسابقات قهرمانی جهان می‌شود که می‌تواند اتفاقات سال 98 را تکرار کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

هادی خانیکی استاد دانشگاه گفت: ایران جامعه‌ای است که برای بسیاری از تغییرات حداقل طی 150سال اخیر در مواجهه با تجدد پیشتاز است. به هر حال کشوری که در کمتر از یک قرن دو انقلاب بزرگ «مشروطه» و «انقلاب اسلامی 57» را پشت سر گذاشته نشان می‌دهد که چقدر مطالبات بالا و والایی داشته و این مطالبات وقتی با شرایط سیاسی و حاکمیتی ناسازگار بوده، جامعه را به سمت انقلاب‌ها کشانده است.

خبرگزاری مهر

نماینده وزن پنجم تیم ملی تکواندو ایران در حالی راهی مسابقات قهرمانی جهان می‌شود که می‌تواند اتفاقات سال 98 را تکرار کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هادی خانیکی استاد علوم ارتباطات دانشگاه علامه و فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفت‌وگو با «اعتماد» با نگاهی به رخدادهای اخیر از گفت‌وگو، رابطه و حل مسائل سخن گفت.

خبرگزاری دانا

اولین همایش پیرغلامان رضوی امام رضا علیه السلام با تجلیل از 14 نفر از ذاکرین اهل بیت و عصمت طهارت علیه السلام با همت دبیرخانه کانون های خدمت رضوی استان اردبیل در امامزاده صالح اردبیل برگزار شد.

وب‌گاه الف

عدم برگزاری کنسرت در ایران در شرایطی 100 روزه شده که آسیب‌های زیادی در صورت تداوم این روند برای جامعه موسیقی خواهد خورد و منافع اغتشاش‌گران که از هرگونه تعطیلی عمومی استقبال کرده و آن را در جهت منافع مبارزاتی خود می‌بینند تامین می‌شود.