شنبه 1 اردیبهشت 1403

روحانی: از حرف‌های بی‌اساس ناراحت نشوید، دروغ‌ها را باد می‌برد

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
روحانی: از حرف‌های بی‌اساس ناراحت نشوید، دروغ‌ها را باد می‌برد

رییس جمهور گفت: تحول ایجاد شده در بخش سلامت در هشت سال گذشته بی نظیر بوده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی صبح امروز (پنجشنبه) و در مراسم بهره‌برداری از طرح‌های ملی وزارت بهداشت‌درمان و آموزش پزشکی و شهرداری تهران با بیان این مطلب گفت: در هیچ برهه‌ای در تاریخ ایران چنین تحولی در بخش سلامت از نظر مکان، بیمارستان، تخت و تجهیزات، بهسازی و نوسازی در مجموع ایجاد نشده است.

وی با بیان اینکه در طول یک سال گذشته 14 هزار تخت بیمارستانی به بهره‌برداری رسیده است، افزود: این موضوع در تاریخ کشور بی‌سابقه است. این موضوع کار بسیار بزرگ و عظیمی است و از همه دست‌اندرکاران تشکر کرده و به آنها خسته نباشید می‌گویم.

روحانی با اشاره به انتقاداتی که علیه طرح تحول سلامت در ایام تبلیغات ریاست جمهوری مطرح شد، در جریان افتتاح بیمارستانی در شهرری گفت: از تبلیغات و حرف‌های بی‌اساس ناراحت نشوید، دروغ‌ها را باد می‌برد. بیمارستان‌هایی که تاسیس شده، پزشکانی که تربیت شده‌اند و بهبودهای روش درمان باقی می‌ماند. مردم در طول سال‌های آینده شاهد آثار این هشت سال خواهند بود.

اهم اظهارات وی را در ادامه به نقل از مهر و ایرنا بخوانید؛

* هیچ وقت دروغگو به نتیجه نمی‌رسد و من از خدمات بخش سلامت به ویژه در طول یک سال و چند ماه اخیر که درگیر ویروس کوید -19 بوده‌ایم، خوشحال هستم.

* در طرح افتتاح امروز، یک هزار و 77 تخت بیمارستانی به بهره‌برداری رسید که 528 تخت در بیمارستان فیروزآبادی شهرری، 135 تخت در بیمارستان جایگزین لنگرود، 96 تخت در بیمارستان آذرشهر، 90 تخت در بیمارستان تکاب و 218 تخت در بیمارستان بخش خصوصی مادر قم است.

*{در جریان افتتاح بیمارستانی در تبریز به نام آیت الله مدنی} بنده ارادت ویژه به آیت الله مدنی دارم، سال 46 که بنده در نجف بودم ایشان در منزلشان درس اخلاق داشتند که بنده جمعه‌ها در منزل ایشان حضور پیدا می‌کردم. ایشان شخصیت ویژه‌ای از نظر اخلاقی، زهد و عبادت داشتند. خوشحال هستم که این بیمارستان در تبریز به نام این شهید بزرگوار افتتاح می‌شود. هرچه خدمت به استان آذربایجان شرقی بکنیم کم است، چون مردم این استان در تاریخ این کشور از زمان مشروطه تا انقلاب اسلامی نقش مهمی داشتند. اگر حرکت مردم آذربایجان در بهمن سال 56 نبود، معلوم نبود که مسیر انقلاب به کجا می‌رسید.

* مردم آذربایجان شرقی در انقلاب و دفاع مقدس نقش و سهم بزرگی را بر دوش داشتند.

* {در جریان افتتاح بیمارستانی در استان آذربایجان غربی و شهرستان تکاب} اینکه در شهرستان تکاب تخت‌های بیمارستانی در اختیار مردم قرار می‌گیرد برای ما بسیار خوشحال کننده است.

* در این 8 سال بیش از گذشته امکانات و افتتاح‌ها در بخش‌های مرزی و محروم انجام شده است که به معنای عدالت در بخش سلامت است و بسیار اهمیت دارد.

ادامه دارد..

کد خبر 1526189