یک‌شنبه 1 مهر 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: دریافت زیرمیزی در مطب‌های خصوصی برخی پزشکان باعث تحمیل هزینه‌های زیادی به بیماران می‌شود؛ وزارت بهداشت می‌گوید این تخلفات به مراجع قانونی اعلام می‌شود اما راه‌کارهای زیادی از جمله "دریافت پول نقد، ارز و سکه" برای دور زدن قانون وجود دارد!

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون حقوقی و فنی مالیاتی سازمان امور مالیاتی اعلام کرد: براساس الحاق تبصره بند (الف) ماده 1 آیین نامه اجرایی بند (د) ماده 132 قانون مالیات‌های مستقیم، واحدهای تولیدی و معدنی مستقر در شهرک‌های صنعتی اشتهارد مشمول مالیات نرخ صفر شد.

خبرگزاری تسنیم

در حالی که پیش از این رئیس سازمان امور مالیاتی از معافیت‌های چند هزار میلیارد تومانی شرکت‌های بزرگ انتقاد کرده بود که اخیرا از تدوین لایحه کاهش 15 درصدی نرخ مالیات بر شرکت‌ها و طی مراحل پایانی آن در دولت خبر داده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، دریافت مالیات از خانه‌ها و خودرو‌های لوکس از سال 1400 کلید خورده است در حالی که در این 2 سال گذشته تنها 936 میلیارد تومان یعنی کمتر از یک هزار میلیارد تومان مالیات از لوکس سواران و کاخ نشینان دریافت شده است. دریافت مالیات از واحد‌های مسکونی گران‌قیمت و باغ ویلا‌ها از قانون بودجه سال 1400 در دولت سیزدهم آغاز شد و در قانون بودجه سال 1402 نیز مورد...

خبرگزاری تسنیم

دریافت زیرمیزی در مطب‌های خصوصی برخی پزشکان باعث تحمیل هزینه‌های زیادی به بیماران می‌شود؛ وزارت بهداشت می‌گوید این تخلفات به مراجع قانونی اعلام می‌شود اما راه‌کارهای زیادی از جمله "دریافت پول نقد، ارز و سکه" برای دور زدن قانون وجود دارد!

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مالیات بر خانه‌ها و خودروهای لوکس هر چند از سال 1400 اجرایی شده اما تا کنون با پافشاری سازمان امور مالیاتی کشور، مالیات کمتر از یک هزار میلیارد تومانی در این زمینه دریافت نشده است.

خبرگزاری تسنیم

معاون حقوقی و فنی مالیاتی سازمان امور مالیاتی اعلام کرد: براساس الحاق تبصره بند (الف) ماده 1 آیین نامه اجرایی بند (د) ماده 132 قانون مالیات‌های مستقیم، واحدهای تولیدی و معدنی مستقر در شهرک‌های صنعتی اشتهارد مشمول مالیات نرخ صفر شد.

خبرگزاری تسنیم

سرپرست مرکز تنظیم مقررات سازمان امور مالیاتی کشور گفت: با فعالیت و استقرار کامل سامانه مودیان و پایانه های فروشگاهی، عملا جایی برای فرار مالیاتی از طریق کالای قاچاق باقی نمی ماند.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی سازمان امور مالیاتی کشور با بیان اینکه نزدیک به 9 میلیون و 400 هزار ابزار پرداخت به پرونده‌های مالیاتی متصل شده است، گفت: در بخش شناسه کالا و خدمات عمومی تاکنون 48 شناسه خدمات و بیش از 37 هزار شناسه کالا تخصیص یافته است.

وب‌گاه الف

مدیرکل دفتر بازرسی، مبارزه با فرار مالیاتی و پول‌شویی سازمان امور مالیاتی کشور از شناسایی دو فقره فرار مالیاتی بزرگ در استان‌های فارس و کردستان و مطالبه مالیاتی آنها خبر داد و نسبت به استفاده از صندوق‌های قرض الحسنه برای فرار مالیاتی هشدار داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرکل دفتر بازرسی، مبارزه با فرار مالیاتی و پول‌شویی سازمان امور مالیاتی کشور نسبت به استفاده از صندوق‌های قرض الحسنه برای فرار مالیاتی هشدار داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: نزدیک به 9 میلیون و 400 هزار ابزار پرداخت به پرونده‌های مالیاتی متصل شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی سازمان امور مالیاتی کشور با تشریح اقدامات این سازمان در راستای اجرای ماده (11) قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مؤدیان و آخرین وضعیت شناسه کالا و خدمات از دی ماه 1400 گفت: نزدیک به 9 میلیون و 400 هزار ابزار پرداخت به پرونده‌های مالیاتی متصل شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر بازرسی، مبارزه با فرار مالیاتی و پول‌شویی سازمان امور مالیاتی کشور از شناسایی دو فقره فرار مالیاتی بزرگ در استان‌های فارس و کردستان و مطالبه مالیاتی آنها خبر داد و نسبت به استفاده از صندوق‌های قرض الحسنه برای فرار مالیاتی هشدار داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: به پیشنهاد وزارت امور اقتصادی و دارایی نرخ مالیات واحد‌های تولیدی 7 درصد کاهش یافت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: لایحه کاهش 15 درصدی نرخ مالیات شرکت‌ها در دولت تدوین شده و مراحل نهایی آن در دست اجراست و به‌زودی به مجلس خواهد رفت.