یک‌شنبه 1 مهر 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس سازمان امور مالیاتی معافیت‌های مالیاتی قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و قانون بودجه امسال را ابلاغ کرد. رئیس سازمان امور مالیاتی معافیت‌های مالیاتی قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و قانون بودجه امسال را ابلاغ کرد. سید محمد هادی سبحانیان در بخشنامه‌ای به تبیین ماده 18 قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و بند (ص) تبصره 6 قانون بودجه سال 1402 کل کشور پرداخت.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان امور مالیاتی معافیت‌های مالیاتی قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و قانون بودجه امسال را ابلاغ کرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان امور مالیاتی معافیت‌های مالیاتی قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و قانون بودجه امسال را ابلاغ کرد.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی سازمان امور مالیاتی گفت: قطعی‌سازی درصد بالایی از پرونده‌های مالیاتی بدون رسیدگی از جمله دستاوردهای حوزه داده محوری مالیات ستانی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیر کل دفتر حسابرسی سازمان امور مالیاتی با بیان اینکه در قانون بودجه عیدی و کارانه از نرخی که در بند «و» تبصره 12 درج شده مستثنی شد، گفت: طبق قانون نرخ مالیات به نرخ‌های ماده 85 قانون مالیات‌های مستقیم بازمی‌گردد. کارانه و عیدی هم مشمول مالیات شد؟ مدیر کل دفتر حسابرسی سازمان امور مالیاتی با بیان اینکه در قانون بودجه عیدی و کارانه از نرخی که در بند «و» تبصره 12 درج شده مستثنی شد، گفت:...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در حالی که بازار توزیع و فروش لوازم خانگی کشور در رکود سنگینی قرار گرفته، فروش اقساطی این کالا رونق بیشتری داشته است. البته نایب رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی در گفت‌وگو با روزنامه «دنیای اقتصاد» تاکید کرده این سیستم فروش بیشتر به سود بنگاه‌های بزرگ است و برای فروشگاه‌های کوچک و سنتی دردی را دوا نمی‌کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

فراریان مالیاتی سالهاست با ترفند سوءاستفاده از صندوق های قرض الحسنه، از پرداخت مالیات شانه خالی می‌کنند.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با توجه به اینکه در قانون بودجه عیدی و کارانه از نرخی که در بند «و» تبصره 12 آمده مستثنی شده است بنابراین طبق قانون نرخ مالیات آنها به نرخ‌های ماده 85 قانون مالیات‌های مستقیم بازمی‌گردد.

خبرگزاری تسنیم

مدیر کل دفتر حسابرسی سازمان امور مالیاتی با بیان اینکه در قانون بودجه عیدی و کارانه از نرخی که در بند «و» تبصره 12 درج شده مستثنی شد، گفت: طبق قانون نرخ مالیات به نرخ‌های ماده 85 قانون مالیات‌های مستقیم بازمی‌گردد.

خبرگزاری تسنیم

بررسی آمارهای مقدماتی مربوط به معافیت شرکت‌های بورسی در سال 1401 نشان می‌دهد که 40 شرکت بزرگ فعال در بورس ایران مشمول 115 هزار و 800 میلیارد تومان معافیت مالیاتی شده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان امور مالیاتی، تعداد خانه‌های لوکس تهران را 110 هزار خانه اعلام کرد.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس سازمان امور مالیاتی با بیان اینکه سال گذشته درکل کشور 43 هزار خانه لوکس شناسایی شد، گفت: برای سال 1402 با کمک شرکت‌های دانش‌بنیان 110 هزار خانه لوکس فقط در شهر تهران شناسایی شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: برای سال 1402 با کمک شرکت‌های دانش‌بنیان 110 هزار خانه لوکس فقط در شهر تهران شناسایی شد.