شنبه 14 مهر 1403

سربلندی و موفقیت کشور در گرو ادامه راه امام راحل است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
سربلندی و موفقیت کشور در گرو ادامه راه امام راحل است

ساوه - ایرنا - مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ساوه گفت: راه و شیوه حضرت امام خمینی (ره) ضامن تداوم سربلندی و نجات کشور است و همه باید با اخلاص در این مسیر گام بردارند.

حجت الاسلام «مهدی محمدی» روز دوشنبه به ایرنا، گفت: امام راحل توانست بر طاغوت و فرعون های زمانه غلبه کند و دل مستضعفان را به نور امید روشن سازد.

وی ادامه داد: نهضتی که امام خمینی بنیانگذار آن بود سبب به حرکت در آمدن جهان اسلام شد و به دنیا این نکته را فهماند که انسان کامل شدن، علی (ع) وار زیستن و تا نزدیکی مرزهای عصمت پیش رفتن افسانه و رویا نیست. حجت الاسلام محمدی اظهار داشت: اخلاص با تمام مراحل زندگی امام عجین شده بود و تمام کارهای او با نام و یاد خدا شکل می گرفت و جز رضای محبوب به چیزی نمی اندیشید.

وی افزود: آنچه ما را از بدبختی های گذشته به اقتدار کنونی رساند، همان اخلاص امام بود و اگر بخواهیم باز هم پیروز و سربلند باشیم باید همین راه را که رمز پیروزی است ادامه دهیم. مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ساوه با تاکید بر نقش بی بدیل مقام معظم رهبری پس از ارتحال امام خمینی، گفت: بدون شک اگر رهبری هوشمندانه حضرت آیت الله خامنه ای نبود شاید امروز ایران اسلامی نمی توانست الگویی عینی برای هدایت جهان اسلام و ملت های مسلمان باشد.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه نیز در خصوص شخصیت حضرت امام خمینی (ره) به ایرنا، گفت: ایشان با فطرت انسان‌ها و اعتقادات آن‌ها کار کرد و راه درست امام راحل باعث شد انقلاب اسلامی در همه زمینه‌ها پیروز شود.

سرهنگ «حجت الله دستجانی» افزود: همه ما مدیون این شخصیت ممتاز و حکیم هستیم و تنها کاری که در قبال زحمات امام می‌توانیم انجام دهیم این است که آرمان‌های ایشان را سرلوحه کارها و زندگی خود قرار دهیم. وی با بیان اینکه مهمترین ویژگی امام راحل عشق به خدا و عبد واقعی بود، تصریح کرد: شهدای 15 خرداد و هشت سال دفاع مقدس نیز این چنین بودند و با جانفشانی خود این عشق خود را به اثبات رسانیدند. فرمانده سپاه ساوه اظهار داشت: به مناسبت شناخت هرچه بهتر شخصیت والای امام خمینی (ره) و عمق انقلاب اسلامی و تاثیرات جهانی آن برنامه گرامیداشت و سخنرانی ها در مساجد و پایگاه های این شهرستان اجرا می شود.

دستجانی گفت: سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین مجتبی آقاتهرانی نماینده مردم تهران در امامزاده سید اسحاق درباره 2 واقعه پانزدهم خرداد و رحلت امام (ره)، تهیه و توزیع یک هزار بسته مواد غذایی در راستای رزمایش کمک مومنانه و تامین چهار کانکس ویژه برنامه های ورزشی برای جوانان مناطق حاشیه نشین از جمله برنامه های سالروز ارتحال امام راحل در شهرستان ساوه است.

*س_برچسب‌ها_س*