پنج‌شنبه 3 آبان 1403

سنندج

سنندج

وب‌گاه ورزش سه

لیگ شانزدهم زنان با حضور حداقل 3 تیم و یا حداکثر 5 تیم تهرانی آغاز خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کردستان با گفت: از ابتدای تاسیس صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در استان تاکنون سه هزار و 740 میلیارد ریال تسهیلات به نیازمندان کردستانی از طریق این صندوق پرداخت شده است.

وب‌گاه گسترش

مدیریت بانک سینا در کردستان، دستگاه تشخیص مارجین‌های سرطانی (Cancer Diagnsotic Probe)CDP را به مرکز آموزشی و درمانی کوثر سنندج اهدا کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برخی از فرهنگیان محروم شده از مزایای رتبه بندی معلمان به نمایندگان مجلس نامه سرگشاده نوشتند.

خبرگزاری مهر

مشاور وزیر نیرو بازچرخانی پساب را نقطه برجسته و هوشمندانه لایحه برنامه هفتم توسعه عنوان کرد و گفت: با پیشبرد این امر فاضلاب خانگی از تهدید زیست محیطی به فرصت تبدیل می شود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیریت بانک سینا در کردستان، دستگاه تشخیص مارجین‌های سرطانی (Cancer Diagnsotic Probe)CDP را به مرکز آموزشی و درمانی کوثر سنندج اهدا کرد.

وب‌گاه عصر ایران

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: مقام معظم رهبری فرمودند معضلات معیشتی مانند غبار بوده که مانع دیدن این همه خدمات شده است که امیدواریم رسانه‌ها با انصاف بیشتر این موارد را برای مردم تبیین کنند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس پارک علم و فناوری کردستان گفت: در یک سال اخیر 127 واحد فناور و دانش‌بینان در این پارک پذیرش و مستقر شد و برنامه ما در سال جاری رسیدن این تعداد به 200 واحد است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - فرماندار ویژه سقز گفت: کمبود زمین و منابع مالی از مهمترین موانع بزرگ پیشروی توسعه صنعت در این شهرستان بوده و اقداماتی در راستای رفع این مسائل در دست اجراست.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس پارک علم و فناوری کردستان با بیان اینکه 160 شرکت واحد فناور در پارک علم و فناوری کردستان مستقر هستند، گفت: در پارک علم و فناوری واحدهای فناور محصولات خدماتی و قابل فروش را ارائه می‌دهند و برخی از واحدها در محیط کارگاهی در شرکت شهرک ها صنعتی فعالیت دارند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون توسعه پیش‌بینی هواشناسی کردستان گفت: از لحاظ دمایی تا اواسط هفته جاری تغییرات آنچنانی در سطح استان مشاهده نمی شود و همچنان هوای گرم بر سطح منطقه حاکم خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - سرپرست بیمارستان سیار شهید ماموستا محمد شیخ الاسلام مستقر در مرز باشماق مریوان گفت: از 27 مرداد تاکنون 819 زائر اربعین برای دریافت خدمات درمانی به این بیمارستان مراجعه کردند.

خبرگزاری تسنیم

دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با بیان این مطلب که استاندارد تعداد کتابخانه‌های عمومی کشور 14 هزار باب است، گفت: بودجه نهاد کفاف روزمره و جاری ما را نیز نمی‌دهد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس کل دادگستری کردستان گفت: یکی از موارد مهم سند تحول قضایی دسترسی آسان مردم به مسئولان قضایی است که خوشبختانه این موضوع در دادگستری استان کاملا محقق شده و مردم می توانند به آسانی مشکلات خود را با مدیران این حوزه در میان بگذارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرکل ثبت احوال کردستان، تعداد ازدواج ثبت شده در پنج ماهه اول امسال را 5 هزار و 197 واقعه ذکر کرد و گفت: نرخ خام حاصل از ثبت ازدواج تا پایان مردادماه سال جاری 7.5 در هزار به دست آمده است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال بزرگسالان کردستان با شکست تیم آبیدر سنندج صدرنشین رقابت ها، مقابل نماینده بیجار همراه بود.