دوشنبه 9 مهر 1403

سوارکاری

سوارکاری

خبرگزاری فارس

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر فدراسیون سوارکاری، گفت: بخشنامه بازی‌های آسیایی 2022 امروز برای تمامی فدراسیون‌های کشورهای آسیایی فرستاده شد و در تلاشیم تا سوارکاران را با اسب‌های ایرانی به این مسابقات اعزام کنیم.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - کم عرض بودن ورودی شهر گنبدکاووس از سمت اسبدوانی و سوانح خونین رانندگی که هرچند یکبار در این جاده با عرض 7.5 متری و طول حدود 2 کیلومتر رخ می‌دهد، نگرانی‌هایی را در بین گروه‌های مختلف مردم از جمله دانشگاهیان، ورزشکاران، کسبه و اهالی دو روستای حاشیه این محور پرتردد ایجاد کرده است.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - مدیر روابط عمومی هیات سوارکاری استان کرمانشاه اعلام کرد که فعالیت ورزش سوارکاری در شهرستان‌های گیلانغرب و قصرشیرین از سرگرفته شد.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - بخش قابل توجهی از مشکلات جامعه ورزشی اصفهان ناشی از ویروس کرونا بویژه در ابعاد اقتصادی در صورت وجود اتحادیه‌های فراگیر باشگاهی و مربیان قابل حل بود، این خلا مهم به اعتقاد کارشناسان امر باید نه تنها در ورزش بلکه در همه بخشهای کشور جدی گرفته شود.

خبرگزاری ایرنا

یاسوج - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: فعالیت برخی رشته های ورزشی در شهرهای کشور و این استان که دارای وضعیت سفید به لحاظ شیوع بیماری کرونا هستند، آغاز شد.

وب‌گاه فرارو

رشته‌های ورزشی که از امروز (سه‌شنبه) 16 اردیببهشت ماه سال جاری فعالیت خود را در شهرستان‌های با وضعیت سفید به لحاظ شیوع کرونا آغاز می‌کنند، مشخص شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ستاد عالی مقابله با کرونا با اشاره به گزارش ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر وضعیت سفید 132 شهرستان به‌لحاظ شیوع کرونا، از آغاز فعالیت‌های ورزشی در این مناطق خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

تلویزیون فیلم‌هایی سینمایی را تا روز چهارشنبه 17 اردیبهشت‌ماه درنظر گرفته است که از جمله آنها می‌توان به "چگونه میلیاردر شدم"، "به‌جامانده"، "جاودانگی"، "آگهی ترحیم"، "نگین" و "سفر سهراب" اشاره کرد.

خبرگزاری میزان

در روز‌های شنبه تا چهارشنبه 13 تا 17 اردیبهشت 99 همراه با فیلم‌های سینمایی شبکه‌های سیما باشید.

وب‌گاه فرارو

زین اسب ایرانی با قدمت 120 ساله به اولین موزه اسب آسیا اهدا شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بابک محمدی املشی زین قدیمی و قیمتی اسب خود را که 120 سال قدمت دارد، به اولین موزه اسب آسیا اهدا کرد.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - رییس هیات سوارکاری استان کرمانشاه گفت: ایجاد و راه‌اندازی یک پیست سوارکاری مجهز در کرمانشاه به مبلغی در حدود 100 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.