دوشنبه 9 مهر 1403

سوارکاری

سوارکاری

خبرگزاری میزان

ستاد مقابله با کرونا در ورزش با انتشار اطلاعیه شماره 13 خود از آغاز فعالیت‌های ورزشی رشته‌های انفرادی و غیر گروهی در سراسر کشور خبر داد.

وب‌گاه تابناک

ستاد مقابله با کرونا در ورزش یادآور شده است که هرگونه تصمیم بعدی منوط به بررسی شرایط روز در نقاط مختلف کشور و ابلاغ وزارت بهداشت است.

وب‌گاه فرارو

ستاد مبارزه با کرونا در جدیدترین اطلاعیه، انجام ورزش‌های انفرادی را بلامانع دانست.

خبرگزاری میزان

ستاد مقابله با کرونا اعلام کرد که پیرو ابلاغیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، فعالیت باشگاه‌های ورزشی رشته‌های انفرادی و غیرگروهی مجاز است.

وب‌گاه مشرق نیوز

درحالی که هفته گذشته فعالیت 17 رشته ورزشی انفرادی در شهرهای با وضعیت سفید کرونا از سر گرفته شد، اما امروز (پنجشنبه) با تصمیم ستاد مقابله با گسترش کرونا در ورزش این تعداد به 30 رشته تعمیم یافت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ستاد مقابله با کرونا در ورزش در اطلاعیه شماره 13 خود از آغاز فعالیت های ورزشی رشته های انفرادی و غیر گروهی در سراسر کشور خبر داد.

خبرگزاری ایسنا

درحالی که هفته گذشته فعالیت 17 رشته ورزشی انفرادی در شهرهای با وضعیت سفید کرونا از سر گرفته شد، اما امروز (پنجشنبه) با تصمیم ستاد مقابله با گسترش کرونا در ورزش این تعداد به 30 رشته و در سراسر کشور تعمیم یافت.

خبرگزاری ایسنا

در حالی که قرار بود بین 20 تا 25 اردیبهشت‌ماه سال جاری تکلیف مسابقات ورزشی از جمله لیگ‌برتر مشخص شود اما کماکان تاکنون چنین اتفاقی رخ نداده است.

خبرگزاری ایسنا

سرمربی تیم ملی تپانچه می‌گوید اردوهای تیم ملی تیراندازی احتمالا بعد از پایان ماه مبارک رمضان آغاز خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - شهردار یزد گفت: با وجود شعارهایی که در مورد مدیریت واحد شهری عنوان می‌شود، اعتقادی در این زمینه در جامعه وجود ندارد، به عنوان مثال مصوباتی که پس از شیوع بیماری کرونا به استان‌ها ابلاغ شد، این مورد را به خوبی نشان داد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - رییس گروه موزه‌های اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: در آستانه فرا رسیدن روز جهانی موزه‌ها، موزه آرامگاه نادرشاه ساماندهی شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرمربی تیم فوتسال زنان مس کرمان گفت: در ورزش زنان باید مشکلات زیادی را طی کنید تا به جایی برسید. تبعیض همواره در این عرصه وجود دارد تا همه دست به دست هم ندهیم این نگرش تغییر نمی‌کند.