سه‌شنبه 10 مهر 1403

سوارکاری

سوارکاری

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - روز سیزدهم فروردین، نماد آشوب ازلی است و نشان از بی‌نظمی مطلق و آشفتگی دارد.

خبرگزاری ایسنا

رییس کمیته سوارکاران معلولان گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا تمام برنامه‌های سولی دایتی، سوارکاران معلول تا خرداد منتقی شد.

خبرگزاری میزان

رئیس فدراسیون سوارکاری گفت: سلامتی ورزشکاران ما اهمیت بالایی دارد و به همین دلیل تابع تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم.

خبرگزاری ایرنا

گناباد - ایرنا - شهروندان گنابادی در موسم نوروز که جلوه‌های هزار رنگ بهاری رخ می نماید سال نوی دیگری را آغاز کردند و همگام با دیگر ایرانیان اما با رسومی خاص این منطقه به استقبال بهار رفتند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حجت الاسلام و المسلمین سید احمد حسینی از ویژگی‌های بارز امام سجاد سخن گفت.

خبرگزاری ایسنا

حجت الله دهخدایی مدیر باشگاه دولتی سوارکاری و چوگان شهدا درباره ادعای برخی از اعضای باشگاه مبنی بر اینکه" باشگاه اعلام کرده در صورتی که مالکان قرارداد را امضا و تایید نکنند باشگاه هیچ مسئولیت و تعهدی در قبال سلامت و نگهداری اسب های مالکان نخواهد داشت " می گوید برخی دنبال حواشی هستند و این کذب محض است.

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - رویدادهای خبری استان سمنان در پاییز 98 همچون برگ‌های رنگارنگ فصل خزان دربردارنده اتفاقات و وقایع مختلف در حوزه‌هایی مانند فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و ورزشی بود.

وب‌گاه تابناک

بسیاری این روزها از سال را برای آغاز زندگی انتخاب می‌کنند و سال را با شادی مضاعف آغاز می‌کنند. بدین سان چه با رویکرد آفاقی و چه با رویکرد انفسی به این روزها نگریست، باید خوش بود و امیدوار به گذر این ایام سخت و رسیدن به روزهای بهتر که سایه ناخوشی از سر جهانیان از جمله مردمان این سرزمین رخت بربسته باشد.

وب‌گاه نود

با تعویق بازیهای المپیک به سال 2021، سهمیه ورزشکاران صعود کرده به این رقابت ها حفظ می شود.

خبرگزاری ایسنا

جمعی از اعضای باشگاه سوارکاری و چوگان شهدا می گویند که این باشگاه با وجود شیوع کرونا از اعضا در خواست کرده که به باشگاه رفته و قرارداد پانسیون اسب را در سال 99 امضا کنند در غیر این صورت باشگاه هیچ گونه مسئولیتی در قبال نگهداری اسب ها ندارد.

خبرگزاری ایسنا

با تعویق بازیهای المپیک به سال 2021، سهمیه ورزشکاران صعود کرده به این رقابت ها حفظ می شود.

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - سال 98 درحالی به پایان رسید که ورزش استان سمنان شاهد فراز و نشیب‌هایی به یادماندنی بود.

خبرگزاری میزان

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: اگر المپیک هم لغو شود یک چالش و مشکل سراسری به حساب می‌آید و صرفا مختص به کشور ما نخواهد بود و طبیعتا ماهم باید خودمان را با شرایط وفق بدهیم.

خبرگزاری میزان

بازیکن تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: احساس غرور می‌کنم که در تیم ریشه‌دار و پرطرفدار نساجی گاهی بازوبند کاپیتانی بر بازوی من بسته می‌شود.

خبرگزاری میزان

رئیس فدراسیون سوارکاری گفت: یکی از اتفاقات خوب سال گذشته پرداخت تمام بدهی‌های مالیاتی فدراسیون از سال‌های قبل بود و در سال جدید هم منتظر پایان کرونا هستیم تا فعالیت‌هایمان را آغاز کنیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان با بیان اینکه هدف اصلی‌اش تعامل حداکثری با وزارت ورزش و کمیته ملی پاراالمپیک است، گفت: هشت رشته جدا شده از این فدراسیون را بازخواهم گرداند.