دوشنبه 9 مهر 1403

سوارکاری

سوارکاری

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - دبیر هیات فوتبال خراسان‌رضوی گفت: نخستین آکادمی فوتبال و فوتسال این استان آماده فعالیت و منتظر اجازه فعالیت‌های ورزش تیمی است.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان طالقان گفت: برای نخستین بار در کشور تیم ویژه محیط بانی اسب سوار به صورت پایلوت در منطقه شکار ممنوع طالقان تشکیل می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

رشت - ایرنا - مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان گفت: تمامی اماکن ورزشی در مناطق سفید و باشگاه های بدنسازی در شهرهای زرد استان گیلان بازگشایی می شود.

خبرگزاری ایرنا

رشت - ایرنا - مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان گفت: انجام ورزش های انفرادی با رعایت پروتکل های بهداشتی مجاز شد.

خبرگزاری ایسنا

دبیر فدراسیون سوارکاری گفت: رقابت بین ما و دلارهای نفتی از چالش های رشته سوارکاری برای حضور در مسابقات آسیایی و بین المللی است.

وب‌گاه مشرق نیوز

علی‌رغم مجاز شمردن تمرینات و مسابقات ورزشی همچنان زمان از سرگیری فعالیت در باشگاه‌های بدنسازی و رشته‌های ورزشی کشتی، شمشیربازی، شنا، بوکس، کاراته، ووشو، جودو و تکواندو مشخص نشده است.

خبرگزاری ایسنا

علی‌رغم مجاز شمردن تمرینات و مسابقات ورزشی با تماس بدنی کم در خردادماه سال جاری، همچنان زمان از سرگیری فعالیت در باشگاه‌های بدنسازی و رشته‌های ورزشی بوکس، کاراته، ووشو، جودو و تکواندو مشخص نشده است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - دبیرکل فدراسیون سوارکاری با اشاره به حضور فعال سوارکاران ایرانی در مسابقات جهانی و بین‌المللی، گفت: کادر فنی ایرانی نیز در بسیاری از مسابقات بین‌المللی این رشته حضور پررنگ و فعالی دارد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - رییس فدراسیون سوارکاری گفت: تاکنون 25 هزار راس اسب ورزشی از نژادهای مختلف در کشور به ثبت رسیده که در قالب 480 باشگاه سوارکاری فعالیت دارند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - رییس فدراسیون سوارکاری، توسعه این رشته در کشور را نیازمند بهره‌گیری بیشتر از ظرفیت و توان بخش خصوصی در جذب منابع و امکانات دانست.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - مدیر روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: تیم فوتبال این باشگاه منتظر اعلام سازمان لیگ فوتبال کشور برای برگزاری تمرینات تیمی و مسابقات لیگ برتر براساس پروتکل‌های بهداشتی است.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - اداره کل ورزش و جوانان استان قم مجوز فعالیت 20 هیات و اماکن دولتی و خصوصی 30 رشته ورزشی طبق دستورالعمل شماره 13 ستاد مقابله با کرونا در ورزش را صادر کرد.

خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: بر اساس اعلام ستاد مدیریت کرونا تمرین و فعالیت 30 رشته ورزشی در باشگاه‌های دولتی و خصوصی این استان آغاز می‌شود.

خبرگزاری دانا

تهران پایتخت در تمام طول سال میزبان مسافرانی از داخل و خارج کشورمان است که به قصد شرکت در نمایشگاه، انجام امور کاری، تهرانگردی و... به این شهر سفر می‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - رییس هیات پزشکی ورزشی اصفهان گفت: گروه‌های گشت و بازرسی از اماکن ورزشی به منظور جلوگیری از هرگونه تخلف بهداشتی مرتبط با کرونا در استان افزایش می‌یابد.

خبرگزاری ایرنا

همدان - ایرنا - درحالیکه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرده فعالیت باشگاههای ورزشی رشتههای انفرادی و غیرگروهی که ارتباط فردی زیادی در آن وجود ندارد، با رعایت دستورالعملهای بهداشتی در سراسر کشور مجاز است اما همچنان قشر ورزشکار تردید در رفتن به باشگاه‌ها یا ادامه شرایط ورزش انفرادی دارند.