سه‌شنبه 10 مهر 1403

سوارکاری

سوارکاری

خبرگزاری تسنیم

محمود مخدومی مدیرعامل هلدینگ نفت و گاز و پتروشیمی شستا (تاپیکو) در حکمی محمد جمشیدی را به عنوان سرپرست هلدینگ سلولزی تامین اجتماعی منصوب کرد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - مسئول امور مجامع هیات‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قم گفت: امسال برای تعیین روسای 11 هیات ورزشی این استان مجمع انتخابات برگزار خواهد شد.

خبرگزاری میزان

فدراسیون سوارکاری اولین دوره آموزش مجازی را با عنوان کلینیک یک مربیگری درجه 3 (تئوری) را به صورت رایگان برگزار کرد.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - جامعه ورزشی کشور و استان اصفهان بخوبی نشان دادند که در مقایسه با بسیاری از بخش‌های دیگر جامعه، در راهکارهای مقابله با ویروس کرونا پیشگام بوده و برغم مشکلات مالی مبتلابه ناشی از تعطیلی باشگاه‌ها و سالن‌ها، هوشمندانه شرایط بحرانی را درک کرده و به توقف فعالیت خود یا کاهش آن، گردن نهاده‌اند.

وب‌گاه فرارو

سردار آزمون 23 اسب دارد که هر یک عناوین قهرمانی متعددی به دست آورده‌اند. به همین دلیل ارزش اسب‌های سردار شاید روی هم به 10 میلیارد تومان برسد.

خبرگزاری مهر

اهواز - راه‌اندازی شهرک دامداری در شهر حر باعث شده عده‌ای به آینده این شهرک ناامید و در مقابل شهرداری، این شهرک را نقطه عطفی برای بهبود وضعیت بهداشتی شهر و توسعه دامداری در حر می داند.

وب‌گاه عصر ایران

تلفن زنگ زد: «سلام. من مدونا هستم. ما در حال فیلمبرداری دیک تریسی هستیم و دلم می‌خواهد صحنه فیلمبرداری را نشانت بدهم.»

خبرگزاری ایسنا

پروازها یک به یک تعلیق می شدند و قرنطینه جهانی در حال آغاز بود که «ارلیکا»، پزشک آلمانی به ایران سفر کرد تا پیش از مسدود شدن مرزهای بیشتر به روی مسافران، قصه جهانگردی اش را کامل کند.

خبرگزاری میزان

ورود به دانشکده افسری برای نامجوی، سرآغاز کسب تجربه، علم و تخصص برای ارائه طرح‌های ابتکاری در آینده شد و از همان ابتدای ورود به دانشکده، شروع به تحقیق و مطالعه در امور سیاسی، مذهبی، علمی و همچنین فراگیری زبان‌های انگلیسی و فرانسه کرد.

وب‌گاه تابناک

مجبور بودم سؤالات مشخصی که نشان. دهنده علاقه مدونا به آنتونیو بود را ترجمه کنم. در آن مقطع از دوران کاری اش، آنتونیو مثل یک موشک آماده پرواز بود. مرا ببند! مرا باز کن! به تازگی در آمریکا نمایش داده شده بود و منتقدین آمریکایی (و مدونا) عاشق او شده بودند، البته در آن زمان سال 1990 او حتی یک کلمه هم انگلیسی بلد نبود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - ورزش استان در سال 98 با وجود فراز و نشیب‌ها و مشکلات، کاستی‌ها و ضعف‌ها، توانست در سایه تلاش‌های مجدانه مسوؤلان ورزش، مربیان و ورزشکاران، به موفقیت‌های خوبی برسد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس شبکه دامپزشکی شهرستان ابهر گفت: با توجه به هشدار هواشناسی درباره کاهش دما و سیلاب، دامداران و مرغداران مراقبت‌های لازم را مد نظر داشته باشند.

خبرگزاری تسنیم

شبکه‌های تلویزیون در پانزدهمین روز فروردین‌ماه 1399، فیلم‌هایی از سینمای جهان و ایران، روی آنتن می‌برد.