سه‌شنبه 10 مهر 1403

سوارکاری

سوارکاری

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - رییس هیات سوارکاری خوزستان گفت: هفته نخست رقابت‌های کورس اسب اصیل عرب با حضور شرکت کنندگانی از سراسر کشور روز جمعه در اهواز برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

ایرنا - گنبدکاووس - هفته نهم مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس که برای گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی به نام وی نامگذاری شده، برگزار شد و در روز نخست آن، عصر پنجشنبه 48 راس اسب در6 دور مختلف در مجموعه سوارکاری این شهرستان رقابت کردند.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - هفته نهم مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس که برای گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی به نام وی نامگذاری شده، برگزار شد و در روز نخست آن، عصر پنجشنبه 48 راس اسب در6 دور مختلف در مجموعه سوارکاری این شهرستان رقابت کردند.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - رییس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس در شرق استان گلستان گفت: هفته نهم مسابقات اسبدوانی پاییزه این شهرستان در روزهای پنجشنبه و جمعه با هدف گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی به نام وی نامگذاری شد.

خبرگزاری مهر

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: فرهاد مجیدی تیمی را که استراماچونی کاملا ساخته و آماده کرده بود را تحویل گرفت؛ مثل سوارکاری که یک اسب زین شده و آماده تاخت را سوار شود.

خبرگزاری ایرنا

شهرکرد - ایرنا - قدیمی‌ترین آثار شناسایی شده در چهارمحال و بختیاری شامل ابزارها و مصنوعات سنگی مربوط به دوران پارینه سنگی جدید و آغاز دوره نوسنگی است.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - رییس اداره فنی مهندسی اداره کل ورزش و جوانان اصفهان گفت: سالانه بدون احتساب ورزشگاه نقش جهان، 100 میلیارد ریال اعتبار برای تعمیر و نگهداری اماکن ورزشی این استان نیاز است.

خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - هیجدهمین دوره پیکارهای پرش با اسب انتخابی استان یزد در رده‌های پرش پیشرفته پونی سواران، تشویقی، اسب مبتدی و سوار مبتدی، ای (E) و دی (D) بزرگسالان با شرکت 50 سوارکار به مدت یک روز به میزبانی باشگاه سوارکاری باغ‌شهر تفت برگزار شد.

خبرگزاری ایسنا

رهبر انصارالله یمن ضمن تسلیت شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس گفت: شهدای دوملت ایران و عراق شهدای تمام امت اسلامی در جنگ با استکبار هستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - علی اسفندیاری که به نیما یوشیج شهرت دارد، شاعری است که در راه تجدد واقعی در شعر فارسی تلاش کرد. وی با مجموعه تأثیرگذار افسانه که مانیفست شعر نو فارسی بود در فضای راکد شعر ایران، انقلابی نوین را بنا نهاد و به نوعی تمام بنیادها و ساختارهای شعر کهن فارسی را به چالش کشید.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - روز نخست هفته هشتم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس عصر روز پنجشنبه با رقابت 65 راس اسب در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان گفت: سرانه ورزشی این استان در سال گذشته به 0.365 متر مربع به ازای هر نفر رسید که در مقایسه با سال آغاز فعالیت دولت تدبیر و امید، حدود 1.11 برابر رشد داشته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - درنظر گرفتن بنزین سفر و تعطیلات زمستانی، پرداخت تسهیلات با نرخ چهار درصد به فعالان گردشگری و ورود نخستین کشتی‌های سه‌طبقه به دریانوردی توسط داریوش در دوران هخامنشی به عنوان مهمترین رویدادهای این هفته دنبال شد.