سه‌شنبه 10 مهر 1403

سوارکاری

سوارکاری

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - معاون سلامت اداره کل دامپزشکی قم گفت: حمل‌ونقل دام فاقد پلاک بارکدار از امروز 15 بهمن‌ماه در مبادی ورودی و خروجی قم ممنوع شد.

خبرگزاری ایرنا

رشت - ایرنا - قدمت صنایع دستی گیلان به سبب شوق و پاک نژادی؛ هویدا نیست؛ اما در کشاکش زمان، زندگی ها دیگر شده و بازار دست نماهای خوش فکران خارجی با ذوق هنرمندان ایرانی دست و پنجه می سایند بگونه ای که هر بار هنری کهن از صنایع دستی و هنرهای سنتی به اغماء می رود اما این بار سراجی گیلان در کشاکش ماندن و رفتن به همت مدیران، مانایی را برمی گزیند.

خبرگزاری ایرنا

ایرنا - تهران - «بهلول حسینی» متولد 1368 در استان کردستان شهرستان بیجار در6 سالگی به شهرستان شهریار مهاجرت می کند و در مدرسه علمیه سید رحمت الله علیه در زنجان، سطح دو و سه حوزوی خود را به پایان می رساند. حسینی پس از اتمام دروس حوزوی به تهران آمده و علاوه بر تحصیل به ورزشهای رزمی، تیراندازی و سوارکاری مشغول است. او در حال حاضر مسئول کمیته فرهنگی هیات اتومبیل‌رانی و موتورسواری استان البرز...

خبرگزاری میزان

سازمان ورزش شهرداری تهران به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر، برنامه‌های گسترده ورزشی در پایتخت را اجرا می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

سازمان ورزش شهرداری تهران به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر، برنامه‌های گسترده ورزشی در پایتخت را اجرا می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - رییس هیات سوارکاری خوزستان گفت: هفته پنجم رقابت‌های کورس اسب اصیل عرب با حضور شرکت کنندگانی از سراسر کشور در اهواز برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز:«جنیفر گیتس» دختر بزرگ «بیل گیتس» بنیانگذار مایکروسافت، با «نایل نصار» سوارکار مصری نامزد کرد.

خبرگزاری ایرنا

همدان - ایرنا - بر اساس آمارهای اعلام شده، همدان به لحاظ برخورداری از زیرساخت‌های ورزشی جزو استان‌های پیشتاز کشور به شمار می‌رود.

خبرگزاری ایرنا

گرگان - ایرنا - تشییع پیکر یک شهید گمنام در گرگان، حضور سفیر بنگلادش در گلستان، پاکسازی تالاب بین‌المللی آجی‌گل از زباله، اعلام اضافه شدن 4 کشور به مقاصد صادراتی کالاهای تجاری استان و زمین‌گیر شدن پرواز گرگان - تهران به دلیل نقص فنی هواپیما از جمله رویدادهای خبری هفته گذشته گلستان بود.

خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - بیستمین دوره مسابقات پرش با اسب قهرمانی استان یزد که صبح جمعه در باشگاه سوارکاری «پرتو سبز» در رده‌های تشویقی، اسب مبتدی و سوار مبتدی آغاز شده بود، شب گذشته پایان یافت و نفرات برتر معرفی شدند.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - روز دوم هفته دوازدهم مسابقات اسبدوانی کورس زمستان گنبدکاووس با رقابت 64 راس اسب در هفت دور مختلف، عصر روز جمعه در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

خبرگزاری مهر

اهواز مسابقات هنرهای رزمی سوارکاره قهرمانی کشور با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - مسابقات کشوری هنرهای رزمی سوارکاره با شناخت مقام های برتر بعد از ظهر روز پنجشنبه در شوشتر به کار خود پایان داد.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - مشتاقان ورزش سوارکاری در روز نخست هفته دوازدهم مسابقات اسبدوانی کورس زمستان گنبدکاووس که عصر پنجشنبه برگزار شد، شاهد رقابت 53 راس اسب در مجموعه سوارکاری این شهرستان بودند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران می گوید هر اتفاقی که برای او در این سال رخ دهد راضی است. او همچنین ابراز امیدوواری کرد زنیت بتواند موفقیت های بیشتری را تجربه کند.