سه‌شنبه 10 مهر 1403

سوارکاری

سوارکاری

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی کشور گفت: برگزاری دومین دوره مسابقات بین المللی کشتی سنتی گورش در گنبدکاووس فرصت مغتنمی برای معرفی فرهنگ قوم ترکمن است.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - مشتاقان ورزش سوارکاری در گنبدکاووس، عصر روز پنجشنبه شاهد برگزاری روز نخست هفته دهم مسابقات اسبدوانی کورس در مجموعه سوارکاری این شهرستان بودند که در آن 58 راس اسب در 6 دور مختلف رقابت کردند.

خبرگزاری ایرنا

گناباد - ایرنا - رییس اداره ورزش و جوانان گناباد فرسودگی زیرساختها و کمبود اعتبار اجرای طرحهای نیمه تمام را مشکل مهم این بخش دانست.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - با تشکیل 11 کمیته در قالب ستاد اجرایی خدمات سفر در شهرستان گنبدکاووس، برنامه‌ریزی‌ها برای استقبال و میزبانی شایسته از مسافران نوروزی در گنبدکاووس آغاز شده و این شهرستان واقع در شرق گلستان برای پذیرایی از این مسافران آماده می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - رییس اداره فنی مهندسی اداره کل ورزش و جوانان اصفهان گفت: تکمیل اماکن ورزشی نیمه تمام این استان دستکم 2 هزار میلیارد ریال نیاز دارد و در صورت تامین این اعتبار 2 سال زمان خواهد برد.

وب‌گاه فرارو

سران فرمول یک از قبول پیشنهاد سعودی‌ها برای میزبانی این رقابت‌های در عربستان خبر دادند.

خبرگزاری ایسنا

سران فرمول یک از قبول پیشنهاد سعودی‌ها برای میزبانی این رقابت‌های در عربستان خبر دادند.

خبرگزاری ایرنا

مراغه - ایرنا - معاون فرماندار مراغه با بیان اینکه خصوصی‌سازی اماکن ورزشی در روستاها، توسعه ورزش روستایی را با مشکل مواجه می‌کند گفت: این به معنی کنارگذاشتن ظرفیت‌های بخش خصوصی در پیشرفت ورزش نیست.

خبرگزاری ایرنا

شهرکرد - ایرنا - اکنون فصل زمستان است، دمای هوا در برخی از مناطق چهارمحال و بختیاری به منفی 15 درجه و حتی در کوهرنگ نیز تا منفی 20 درجه تجربه شده است و این یعنی مردم این منطقه با سرما عجین هستند.

خبرگزاری تسنیم

برنامه‌ای در شبکه نسیم روی آنتن است که شخصیت‌های قدیمی و مورد علاقه مردم را می‌آورد و با آنها خاطره‌بازی می‌کند اما چرا امروز کمتر سریال‌ها و برنامه‌های تلویزیون نوستالژی می‌شوند؟

وب‌گاه مشرق نیوز

فدراسیون جهانی سوارکاری از مثبت شدن تست دوپینگ 2 سوارکار قطری خبری داد.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - رییس اداره فنی مهندسی اداره کل ورزش و جوانان اصفهان گفت: توسعه، افزایش و تکمیل زیرساخت‌های ورزشی استان مستلزم ارائه تسهیلات بانکی با بهره‌کم به سرمایه‌گذاران است.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - هفته نهم مسابقات اسبدوانی کورس زمستان گنبدکاووس که برای بزرگداشت یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به نام وی نامگذاری شده، عصر روز جمعه شاهد برگزاری روز دوم خود بود که در آن 60 راس اسب در هفت دور مختلف به رقابت پرداختند.