سه‌شنبه 10 مهر 1403

سوارکاری

سوارکاری

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بازی‌های جهانی ورزش‌های با ویلچری به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - هفته ششم رقابت‌های کورس سوارکاری زمستانی کشور با حضور سوارکارانی از استان‌های مختلف 18 بهمن ماه در 6 کورس در اهواز به پایان رسید.

خبرگزاری ایرنا

ایرنا - اهواز - هفته ششم رقابت‌های کورس سوارکاری زمستانی کشور با معرفی برترین‌ها در اهواز به پایان رسید. 73 اسب از استان‌های مختلف کشور روز جمعه در 6 کورس با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان نفرات برتر معرفی شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رقابت خانوادگی سوارکاری شهروندان تهرانی به مناسبت دهه فجر و با حضور بیش از یکصد نفر از علاقه مندان به این ورزش امروز (18 بهمن) در باشگاه سمند شهرداری برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - رییس هیات سوارکاری خوزستان گفت: هفته ششم رقابت‌های کورس سوارکاری زمستانی کشور با معرفی برترین‌ها در اهواز به پایان رسید.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - روز دوم هفته سیزدهم مسابقات اسبدوانی کورس زمستان گنبدکاووس با شرکت 65 راس اسب در هفت دور مختلف، عصر روز جمعه در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

ایرنا - گنبد کاووس - نخستین روز از هفته سیزدهم مسابقات اسب‌دوانی گنبدکاووس با حضور مشتاقان این ورزش در مجموعه سوارکاری این شهرستان و با شرکت 70 راس اسب برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - نخستین روز از هفته سیزدهم مسابقات اسبدوانی کورس زمستان گنبدکاووس، عصر روز پنجشنبه با حضور مشتاقان این ورزش در مجموعه سوارکاری این شهرستان و با شرکت 59راس اسب برگزار شد.

خبرگزاری ایسنا

مسئول انجمن راهنمایان گردشگری ایران با اشاره به شعار جهانی گردشگری در سال آینده با محوریت گردشگری روستایی، خاطرنشان کرد: باید برای تحقق آن گردشگری با اسب را درگیر کرد چرا که گردشگری روستایی و اکوتوریسم دو مقوله مجزا هستند که گردشگری اسب حلقه ارتباطی این دو مورد است و میتواند بسیار کارآمد باشد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان اعلام کرده است که برنامه‌ای برای به تعویق انداختن یا لغو مسابقات جهانی در شانگ‌های به دلیل ویروس کرونا ندارد.

خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - استاندار یزد در سفری یک روزه به مناسبت دهه فجر، 47 پروژه را به صورت همزمان با اعتباری نزدیک به 600 میلیارد تومان در شهرستان اشکذر افتتاح کرد.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان گفت: استفاده بهینه هرچه بیشتر از نظرات، پیشنهادات و انتقادات پیشکسوتان ورزشی این استان از سوی هیاتهای ورزشی ضروری است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «بهلول حسینی» متولد 1368 در استان کردستان شهرستان بیجار در6 سالگی به شهرستان شهریار مهاجرت می کند و در مدرسه علمیه سید رحمت الله علیه در زنجان، سطح دو و سه حوزوی خود را به پایان می رساند. حسینی پس از اتمام دروس حوزوی به تهران آمده و علاوه بر تحصیل به ورزشهای رزمی، تیراندازی و سوارکاری مشغول است. او در حال حاضر مسئول کمیته فرهنگی هیات اتومبیل‌رانی و موتورسواری استان البرز...

خبرگزاری میزان

سرپرست نایب رئیسی جدید فدراسیون سوارکاری منصوب شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نخستین دوره مسابقه سوارکاری خانواده محور شهر تهران به مناسبت دهه فجر، 18 بهمن در مجموعه سمند منطقه 13 تهران برگزار می شود.