سه‌شنبه 10 مهر 1403

سوارکاری

سوارکاری

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست دانشگاه جامع علمی‌کاربردی واحد استان تهران شرق از تاسیس 6 مرکز نوآوری جدید این دانشگاه در آینده نزدیک خبر داد.

خبرگزاری ایسنا

رییس کمیته سوارکاری معلولان کشورمان یکی از نامزدهای دریافت جایزه روز جهانی زن از سوی کمیته بین‌المللی پارالمپیک انتخاب شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

امروز فرهاد قائمی در تلویزیون حرف‌های جالبی زد. او با کنایه درباره مسئولان ورزش و همینطور آن دسته از مسئولانی حرف زد که در شرایط مختلف برای گرفتن عکس می‌آیند و بعد می‌روند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فرهاد قائمی نسبت به رقابتش با سردار آزمون در رشته سوارکاری توضیحاتی را بیان کرد.

خبرگزاری ایرنا

ایرنا - کرمانشاه - تصاویر آموزش سوارکاری و پرورش اسب در مجموعه «فرجام» در دهکده المپیک کرمانشاه را نشان می‌دهد. عکاس سامان رحمتیان

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - رییس اداره ورزش و جوانان خمینی‌شهر گفت: با توجه به کمبود زیرساخت‌های ورزشی در این شهرستان و ضرورت بالا رفتن سرانه ورزشی، افزایش باشگاه‌های خصوصی ضروری است.

وب‌گاه مشرق نیوز

در حالی لیست 17 نفره تیم سوارکاری ژاپن برای تمرینات آماده‌سازی بازی‌های المپیک مشخص شده که در این بین نام یک ورزشکار 78 ساله به چشم می‌خورد.

خبرگزاری مهر

چهل و هفتمین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک روز دوشنبه به ریاست وزیر ورزش و جوانان برگزار خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

استان‌ها - ایرنا - بازدید رییس جمهوری از مناطق سیلزده چابهار، اعلام ارزیابی‌های اولیه خسارت سیل، گشایش نخستین پروژه کلان شهر دانایی کشور، آمادگی اردبیل برای راه اندازی موزه عسل و بالاخره تشخیص استعدادها با کمک علم ژنتیک از جمله مهم ترین خبرهای امروز استان‌ها بود.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - رییس هیات ورزشی چوگان استان البرز گفت: این استان با توسعه ظرفیت ها و امکانات سوارکاری به قطب ورزش چوگان آسیا تبدیل می شود.

خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - نوزدهمین دوره مسابقات پرش با اسب قهرمانی استان یزد که روز جمعه در باشگاه سوارکاری «شبدیز» در رده‌های تشویقی، اسب مبتدی و سوار مبتدی آغاز شده بود، شب گذشته نفرهای برتر آن معرفی و تجلیل شدند.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - هفته دوم رقابت‌های کورس اسب اصیل عرب با حضور شرکت کنندگانی از سراسر کشور روز جمعه در اهواز برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - روز دوم هفته دهم مسابقات اسبدوانی کورس گنبدکاووس، عصر روز جمعه با رقابت 63 راس اسب در در هفت دور مختلف در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.