دوشنبه 16 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

وب‌گاه الف

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در جمع تعدادی از خانواده های شهدای غزه گفت: محکم تا آخر پای شما هستیم و هر کاری که در توان ما باشد در حمایت از عزیزان فلسطین انجام خواهیم داد.

خبرگزاری مهر

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: محکم تا آخر پای فلسطین هستیم و فلسطینیان تاریخ منطقه و جهان را تغییر خواهند داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در جمع تعدادی از خانواده های شهدای غزه گفت: محکم تا آخر پای شما هستیم و هر کاری که در توان ما باشد در حمایت از عزیزان فلسطین انجام خواهیم داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خانواده شهدای فلسطینی با سردار حاجی زاده دیدار کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو، کتاب «تاریخ ناتمام جنگ ایران و عراق؛ ایمان، قدرت آتش و سپاه پاسداران ایران» تالیف آنی تریسی ساموئل با ترجمه دکتر محمد ملکی در نشر تاریخ ایران روانه بازار نشر شد. «تاریخ ناتمام جنگ ایران و عراق»، نوشته آنی تریسی ساموئل، پژوهشگر متخصص در تاریخ معاصر ایران و خاورمیانه، روایتی مستند و مستدل از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به عنوان یکی از قدرتمندترین...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست وبیناری که با حضور 300 کانون بسیج اساتید منتخب کشور برگزار شد، با تاکید بر اصل مشارکت، آن را تکلیف ملی و دینی و دارای کارکرد‌های موثر دانست و گفت: خدا را شاکریم که روز جمعه شاهد حضور پرشکوه مردم پای صندوق‌های رای بودیم. وی بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری مشارکت...

خبرگزاری تسنیم

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز نه تنها هر رای یک مشت بر دهان دشمنان بلکه یک ضربه کاری به بدخواهان نظام و انقلاب اسلامی در راستای ناکام گذاردن آنان از اهداف پلیدشان است.

خبرگزاری تسنیم

سردار صفوی می گوید: در عملیات کربلای 1 آقای عبدالله میثمی خودش آمد بالای ارتفاع قلاویزان و عبایش را درآورد و انداخت روی کانال و گفت: شما بروید زیر این عبا، دیگر خمپاره نمی‌آید سراغتان. خودش هم زیر عبا نرفت و بیرون ایستاد.

وب‌گاه عصر ایران

یگان ویژه صابرین برای اولین بار در سال 1379 با هدف انجام ماموریت‌های ویژه سپاه پاسداران تشکیل شد و نخستین فرمانده آن سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری؛ فرمانده وقت سپاه پاسداران بود. نام این یگان، برگرفته از نام صابرین در آیه 65 سوره انفال است، که در این آیه به مؤمنان دستور داده می‌شود که «جهاد کنند و از تعداد کم ایشان در برابر کفار حتی اگر یک دهم آن‌ها باشند، نهراسند، زیرا به واسطه ایمانشان،...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در نشست وبیناری که با حضور 300 کانون بسیج اساتید منتخب کشور برگزار شد، با تاکید بر اصل مشارکت، آن را تکلیف ملی و دینی و دارای کارکرد‌های موثر دانست و گفت: خدا را شاکریم که روز جمعه شاهد حضور پرشکوه مردم پای صندوق‌های رای بودیم. وی بر اساس فرمایشات مقام معظم...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه الف

قاسم سلیمانی خطاب به پاسداران و داوطلبان بسیجی می‌گوید: اگر ما در مهران عملیات نکنیم و مهران را پس نگیریم، دشمن برای عملیات و تصرف شهرهای دیگر ما گستاخ‌تر خواهد شد. وی آنگاه به پیگیری امام در خصوص حوادث مهران، اشاره می‌کند که در این هنگام فریادهای خروشان رزمندگان به آسمان بلند می‌شود: ما اهل کوفه نیستیم، امام تنها بماند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تصویری از احمد علم الهدی در یک مراسم را ببینید.

وب‌گاه عصر ایران

فرمانده هوافضای سپاه پاسداران روایتی از عملیات وعده صادق ارائه کرد و گفت: اسرائیل از طریق ترکیه پیام دادند اگر میخواهید جواب بدهید خفیف باشد!