دوشنبه 16 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

خبرگزاری تسنیم

حاج قاسم سلیمانی خطاب به پاسداران و داوطلبان بسیجی می‌گوید: اگر ما در مهران عملیات نکنیم و مهران را پس نگیریم، دشمن برای عملیات و تصرف شهرهای دیگر ما گستاخ‌تر خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آن آمریکایی که برای سوریه و عراق میلیاردها دلار هزینه کرد تا مسلمانان را تسلیم کند اما جز شکست چیز دیگری برایش در برنداشت که این نشانگر عظمت امت اسلامی است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرلشکر سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران در اجلاسیه کنگره شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت گفت: تاریخ اسلام نشان داده است راه عزت مسلمانان از مسیر جهاد و شهادت می‌گذرد چه در طلوع اولیه خورشید اسلام در هنگامه بعثت پیامبر عظیم الشان و چه در دوره بعثت مجدد اسلام در افق انقلاب شکوهمند اسلامی. وی افزود: شما خانواده‌های شهدای مدافع حرم چشم چراغ امت اسلام...

خبرگزاری مهر

اصابت موشک به بال راست هواپیما، اف‌پنج وارسته را حدود 30 تا 40 متر به راست پرتاب کرد. موتور سمت چپ نیز پس از لحظه از کار افتاد. در همان‌لحظات موشک دیگری از زمین شلیک شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روز جمعه هشتم تیر ماه انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری در ایران برگزار شد و مردم برای انتخاب یکی از چهار نامزد حاضر به پای صندوق‌های رای رفتند. نامزدهای چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران عبارتند از: مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی و محمدباقر قالیباف. این انتخابات به دلیل شهادت ابراهیم رئیسی و هیات همراه در سانحه بالگرد زودتر از موعد برگزار شد. رسانه های غربی در گزارش و تحلیل...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی باقری سرپرست وزارت امور خارجه در ستاد انتخابات ریاست جمهوری خارج از کشور، با اشاره به فراهم شدن فضای مناسب برای برگزاری انتخابات در خارج از کشور، اظهار داشت: فضای بسیار خوبی در خارج از کشور برای برگزاری یک انتخابات خوب، سالم و امن فراهم شد. وی با تشکر از همکاری دولت‌های میزبان نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران، افزود: همه دولت‌های دیگر که میزبان...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری تسنیم

چتربازان نیروهای مسلح عملیات چتربازی در مراسم جشن «مهمونی 10 کیلومتری» به‌مناسبت عید غدیر در تهران را با پرش از بالگرد بر فراز میدان آزادی اجرا کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

با تمام تلاشی که تا این ساعت (1 و نیم بامداد دوشنبه 8 تیر) شده است هنوز کسی با آقای دکتر بهشتی مواجه نشده است. عده‌ای گفتند ایشان جان سلامت برده‌اند و فقط قسمتی از سرشان مجروح شده که به بیمارستان منتقل شده‌اند. عده‌ای دیگر می‌گفتند که خیر ایشان قبل از انفجار از محل سالن خارج شده‌اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مراسم اربعین شهدای خدمت با حضور گسترده مردم و شخصیت‌های کشوری و لشکری امروز پنجشنبه 7 تیر 1403 و با حضور مهمانان خارجی در مصلی تهران برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده هوافضای سپاه پاسداران روایتی از عملیات وعده صادق ارائه کرد و گفت: به شهید امیرعبداللهیان پیغام دادند که این حق شماست، یعنی هم آمریکایی‌ها نامه نوشتند هم رژیم صهیونیستی از طریق ترکیه پیغام داد و گفت؛ حالا که می‌خواهید این کار را کنید خفیف انجام بدهید.

وب‌گاه الف

امیر سعید ایروانی سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل در مورد اقدام کانادا در تروریستی اعلام کردن سپاه در نامه ای به رئیس شورای امنیت و نیز دبیرکل سازمان ملل، آن را «اقدامی غیرقانونی، خطرناک و با انگیزه های سیاسی» دانست و گفت که اقدام تحریک آمیز کانادا تاثیری در اراده سپاه برای مبارزه با تروریسم نخواهد داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: ایران اعلام کرد که اقدام غیرمسئولانه و تحریک‌آمیز کانادا در تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران تنش‌ها را افزایش داده و خطر حوادث و برخوردها بین نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح کانادا، به طور مستقل یا به عنوان بخشی از به اصطلاح ائتلاف، در منطقه‌ای که از قبل با چالش‌های بی‌سابقه‌ای روبرو است را افزایش می‌دهد.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده هوافضای سپاه با بیان اینکه عملیات جهانی وعده صادق، مرهون شهید امیرعبداللهیان بود، گفت: در دولت‌های قبلی همه نگران می‌شدند و دیدید که گفتند با یک بمب، ایران را از بین می‌برند؛ ولی شهید امیرعبداللهیان به توان نظامی کشور باور داشت.