دوشنبه 16 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ایران اعلام کرد که اقدام غیرمسئولانه و تحریک‌آمیز کانادا در تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران تنش‌ها را افزایش داده و خطر حوادث و برخوردها بین نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح کانادا، به طور مستقل یا به عنوان بخشی از به اصطلاح ائتلاف، در منطقه‌ای که از قبل با چالش‌های بی‌سابقه‌ای روبرو است را افزایش می‌دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس پلیس راهور فراجا از نظارت تیم‌های موتورسواری پلیس راهور بر محورهای شمالی کشور خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز:‌رئیس پلیس راهور فراجا از نظارت تیم‌های موتورسواری پلیس راهور بر محورهای شمالی کشور خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سردار قاآنی: «امروز در آستانه انتخاب رئیس‌جمهور هستید و می‌خواهید کسی را انتخاب کنید که در استمرار راه شهید رئیسی حرکت داشته باشد، توجه داشته باشید آن کسی که شهید رئیسی و شهید امیرعبدالهیان را بزرگ کرد، معیارهایی است که باید در انتخاب‌هایمان به آن‌ها توجه کنیم.» سردار «اسماعیل قاآنی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین اربعین وزیر امور خارجه شهید و دیگر شهدای خدمت...

وب‌گاه مشرق نیوز

سردار قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در مراسم چهلم وزیر شهید: شهید رئیسی و امیرعبداللهیان اثبات کردند که می‌توان با قدرت های بزرگ و از جمله آمریکا هماوردی کرده و قدرتی مثل آمریکا را منزوی کرد.

وب‌گاه الف

فرمانده کل سپاه گفت شهید امیرعبداللهیان «از منافع ملی ما دفاع می‌کرد، کوتاه نمی‌آمد، از هیبت ظاهری قدرت‌ها هراس نداشت و این موارد، او را به یک شخصیت معیار در عرصه سیاست خارجی ما تبدیل کرده بود».

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: امروز در آستانه انتخاب رییس‌جمهور هستید و می‌خواهید کسی را انتخاب کنید که در استمرار راه شهید رییسی حرکت داشته باشد، توجه داشته باشید آن کسی که شهید رییسی و شهید امیرعبدالهیان را بزرگ کرد، معیارهایی است که باید در انتخابهایمان به آنها توجه کنیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

نمایندگان مجلس این هفته 2 جلسه علنی داشتند که با حضور وزرای اقتصاد و ارتباطات وضعیت اقتصادی کشور و اینترنت را بررسی کردند.

خبرگزاری تسنیم

نمایندگان مجلس این هفته 2 جلسه علنی داشتند که با حضور وزرای اقتصاد و ارتباطات وضعیت اقتصادی کشور و اینترنت را بررسی کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در راستای سیاست دوگانه واشنگتن با ادعای حمایت از مردم ایران اعلام کرد که ایالات متحده آمریکا از آغاز دولت جو بایدن بیش از 600 تحریم علیه ایران و نهادهای ایرانی وضع کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

متیو (مت) میلر سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز چهارشنبه به وقت محلی با ادعای حمایت از مردم ایران گفت: «ما از آغاز این دولت بیش از 600 تحریم علیه ایرانی و نهادهای ایرانی وضع کرده ایم. برخی از این تحریم ها برای حمایت از تروریسم و سایر اقدامات بی‌ثبات‌کننده هستند، اما تعدادی از آنها برای سرکوب مردم ایران هستند.»

وب‌گاه خبر آنلاین

مراسم چهلم سرتیم حفاظت ریاست جمهوری روز سه شنبه برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: مشارکت حداکثری مورد تاکید مقام معظم رهبری در انتخابات برای مردم خیرات به همراه دارد.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: مشارکت حداکثری در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مانع محاسبات غلط دشمن علیه کشورمان می‌شود.