دوشنبه 16 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

وب‌گاه عصر ایران

فرمانده کل سپاه پاسداران: بی اعتنایی به فشارهای اقتصادی بزرگ دشمنان و گشایش روابط و ارتباطات سیاسی با کشورهای جهان و منطقه در این سه سال رقم خورد. دوره ایشان فصل شکوفایی روح جهاد و عزت مسلمانان بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرلشکر سلامی گفت: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی از حساسیت بالایی برای‌مان برخوردار است؛ چون به تعمیق اقتدار ایران در جهان می‌انجامد؛ لذا از آحاد ملت ایران استمداد می‌کنم که برای شکوه ایران به میدان انتخابات بیایند.

خبرگزاری تسنیم

سرلشکر سلامی گفت: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی به تعمیق اقتدار ایران در جهان می‌انجامد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم اختتامیه سومین نمایشگاه دستاورد‌های دولت مردمی شهید جمهور با تسلیت اربعین شهدای خدمت، اظهار داشت: در سالروز ترور و سو قصد به جان رهبر معظم انقلاب اسلامی هستیم. معظم‌له در چنین روزی افتخار جانبازی یافتند. ایشان امتداد خط نورانیت در دهه‌های سخت انقلاب هستند و از خدا می‌خواهم...

وب‌گاه الف

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دولت رییسی امتداد جوهره و اندیشه رهبری بود. راز موفقیت رییسی عمل به اندیشه رهبری بود. فضای سیاسی جهان و خاورمیانه با عملِ دولت رییسی به این اندیشه، تغییر کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار سرتیپ پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگویی با اشاره به اهمیت و حساسیت انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم در شرایط ناشی از تحولات منطقه‌ای و جهانی و وضعیت داخلی کشور اظهار کرد: رهنمود‌ها و توصیه‌های حکیمانه رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی به عنوان منشور انتخاباتی کشور بایستی نصب العین آحاد ملت و به ویژه...

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دولت رییسی امتداد جوهره و اندیشه رهبری بود. راز موفقیت رییسی عمل به اندیشه رهبری بود. فضای سیاسی جهان و خاورمیانه با عملِ دولت رییسی به این اندیشه، تغییر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده کل سپاه: امتداد دولت سیزدهم در دولت چهارهم را خواهانیم سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در مراسم اختتامیه سومین نمایشگاه دستاوردهای دولت مردمی شهید جمهور با تسلیت اربعین شهدای خدمت گفت: در سالروز ترور و سوء قصد به جان رهبری هستیم. ایشان در چنین روزی افتخار جانبازی یافتند. ایشان امتداد خط نورانیت در دهه‌های سخت انقلاب هستند. از خدا می‌خواهم ولایت این ابوالفضل انقلاب اسلامی را به...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سردار سلامی گفت: وقتی مسوولان اهل ایمان باشند و به خدا توکل کنند، به میان مردم می روند و مثل آنان می شود. شبانه روز نگران مردم و کشور است و نمی‌خوابد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی سپاه گفت: راهبرد انتخاباتی سپاه دعوت از آحاد ملت برای مشارکت حداکثری، کمک به تضمین امنیت و سلامت و ممنوعیت پاسداران در ورود مصداقی به انتخابات است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سردار سلامی گفت: وقتی مسوولان اهل ایمان باشند و به خدا توکل کنند، به میان مردم می روند و مثل آنان می شود. شبانه روز نگران مردم و کشور است و نمی‌خوابد.

خبرگزاری میزان

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در عملیات وعده صادق شهید رئیسی و شهید عبدالهیان درخشیدند، گفت: دوران ریاست جمهوری شهید رئیسی دوره نجات کشور از بحران‌ها، فصل شکوفایی جهاد و خدمت بود.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی سپاه گفت: راهبرد انتخاباتی سپاه دعوت به مشارکت حداکثری ملت و ممنوعیت ورود مصداقی پاسداران است.