دوشنبه 16 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

تصاویری جدید از سردار قاآنی در مراسم شهید سیدمهدی موسوی منتشر شد تصاویری جدید از سردار بلندپایه سپاه پاسداران را ببینید که ایرنا منتشر کرده است. به گزارش عرشه آنلاین؛ سردار قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه در مراسم چهلمین روز شهادت «سید مهدی موسوی»، سر تیم حفاظت ریاست جمهوری، حضور یافت.

وب‌گاه خبر آنلاین

تصاویری جدید از سردار بلندپایه سپاه پاسداران را ببینید که ایرنا منتشر کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نمایندگی ایران در پاسخ به رویترز در مورد تحریم جدید علیه ایران که روز سه شنبه وضع شده است پاسخ داد: این بخشی از جنگ اقتصادی است که آمریکا ظالمانه علیه مردم ایران براه انداخته است. آن‌ها حمله می‌کنند و ما هم متناسب با آن دفاع می‌کنیم. نمایندگی ایران در پاسخ به رویترز در مورد تحریم جدید علیه ایران که روز سه شنبه وضع شده است پاسخ داد: این بخشی از جنگ اقتصادی است که آمریکا ظالمانه علیه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کانادا بار دیگر با اعلام این که شهروندانش خاک لبنان را هرچه زودتر ترک کنند، گفت که وضعیت امنیتی لبنان به طور فزاینده ای بی ثبات و غیرقابل پیش بینی شده است.

وب‌گاه عصر ایران

وزارت خزانه‌داری آمریکا: «وزارت دفاع و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از طریق شبکه‌های صرافی‌های ایرانی و شرکت‌های پوشش خارجی از ارائه تسلیحات و بودجه به گروه‌های مورد حمایت ایران، از جمله حوثی‌ها (انصارالله)، و انتقال پهپادها به روسیه برای استفاده در جنگ علیه اوکراین حمایت کردند.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تحریم‌های جدید آمریکا علیه 50 فرد و نهاد ایرانی به بهانه ارتباط با نیروهای مسلح اعمال شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آمریکا علیه 50 فرد و نهاد به بهانه ارتباط با نیروهای مسلح ایران تحریم های جدید را اعمال کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران، هدیه ویژه و متبرک شده غدیریه رهبرمعظم انقلاب را طبق رسم هر ساله به دریادلان و رزمندگان حافظ مرز عزت و اقتدار نظامی اسلامی در جزایر نازعات خلیج‌فارس تقدیم کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

انگلیس، فرانسه و آلمان (E3) پس از نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد بیانیه مشترکی صادر کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: انگلیس، فرانسه و آلمان (E3) پس از نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد بیانیه مشترکی صادر کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس پیشین کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: برجام فقط دو امضا دارد. امضای ظریف و زاکانی. آقای ظریف به عنوان نماینده دولت، پاراف یا امضای اولیه را انجام داد. اما امضای نهایی یا مصوبه حاکمیت ایران زمانی است که در مجلس تصویب می‌شود. گزارش کمیسیون ویژه برجام در مجلس با امضای زاکانی به عنوان رئیس کمیسیون ویژه به صحن علنی آمد و در آنجا به تصویب نهایی رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در بیانیه‌ای اتحادیه اروپا ادعا شده است: سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی زمینی سپاه در انتقال پهپادهای ایرانی به روسیه برای حمایت از جنگ این کشور علیه اوکراین مشارکت داشته است. اتحادیه اروپا با تکرار ادعاها درباره حمایت نظامی ایران از روسیه در جنگ علیه اوکراین، سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تحریم کرد. در بیانیه‌ای که یک نسخه آن در تارنمای...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اتحادیه اروپا با تکرار ادعاها درباره حمایت نظامی ایران از روسیه در جنگ علیه اوکراین، سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تحریم کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اتحادیه اروپا با تکرار ادعاها درباره حمایت نظامی ایران از روسیه در جنگ علیه اوکراین، سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تحریم کرد.