پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: امام جمعه موقت تهران گفت: این تحریم‌ها نشان دهنده آن است که تیر به هدف خورده و وظیفه روشنگری خود را انجام دادم

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

روزنامه آمریکایی بوستون گلوب نوشت: بستن تنگه هرمز، شدیدترین پاسخگویی علیه منافع آمریکا خواهد بودو علاوه‌بر آن، رشد انفجاری قیمت نفت فقط درچند روز منجر به فاجعه‌ای جبران‌ناپذیر برای اقتصاد غرب خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران نوشت: موضوع واریز سود سهام عدالت در میز اقتصاد بررسی شد و سید محمدرضا میرتاج‌الدینی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، آقای حدادی مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت و خانم ذوالنوریان مدیرکل دفتر امور سهام عدالت سازمان خصوصی خصوصی به سوالاتی پاسخ دادند.

وب‌گاه عصر ایران

باید دید در روز هایی که وزیر صمت با کارت زرد نمایندگان مجلس شورای اسلامی مواجه است، آیا این اقدام عجیب، مخرب و ضد تولید باعث طرح سوال و حتی استیضاح وی در مجلس شورای اسلامی می‌شود؟

وب‌گاه مشرق نیوز

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مسئول سابق سازمان اطلاعات سپاه گفت: ایران توانمندی این را دارد که دموکراسی موجود غربی را تضعیف و حکمرانی جدیدی ارائه دهد از این رو آمریکا به دنبال ایجاد بی‌ثباتی در داخل ایران است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

به دنبال آلودگی هوا و افزایش آلاینده‌های جوی، برخی مدارس ارومیه در روز چهارشنبه غیرحضوری شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: رحیمی جهان آبادی گفت: غرب ما را به سمت شرق چین و روسیه هل داد، اما بخشی از تقصیر هم به گردن خود ماست؛ چرا که منافع خودمان را درست تعریف نمی‌کنیم، دوست و دشمن خود را دائمی فرض می‌کنیم و منافع خود را در دستگاه دیپلماسی و بخش‌های دیگر نمی‌شناسیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شورای‌عالی انقلاب فرهنگی ابعاد مختلف مسائل فرهنگی کشور را بر اساس 4 محور اصلی بیانات مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با اعضای این شورا و ناظر بر ایجاد رویه‌های جدید در شورای‌عالی انقلاب فرهنگی برای پرداختن به چالش‌ها و مسائل اصلی و اساسی حوزه فرهنگ و علم مورد بررسی قرار داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ابعاد مختلف مسائل فرهنگی کشور ناظر بر 4 محور اصلی بیانات رهبر انقلاب در دیدار با اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه امروز این شورا بررسی شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

متعاقب حوادث اخیر کشور و اتفاقات ناگوار در سیستان و بلوچستان در ماه‌های اخیر، هیئتی از سوی رهبر معظم انقلاب برای بررسی اوضاع به این استان اعزام شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، متعاقب حوادث اخیر کشور و اتفاقات ناگوار در استان سیستان و بلوچستان در ماه‌های اخیر، هیأت اعزامی مقام معظم رهبری به استان سیستان و بلوچستان به ریاست حجت‌الاسلام حاج‌علی اکبری ریاست شورای سیاست‌گذاری ائمه‌ی جمعه مأموریت یافت تا با حضور در استان و شنیدن سخنان و درد دل مردم، پیگیری تدابیر ایشان در چهار محور «آزادی دستگیرشدگانی که جرم سنگین و مؤثری مرتکب...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نشست ستاد مرکزی پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در قوه قضاییه با حضور معاون اول قوه قضاییه با موضوع مشکلات و چالش‌های حوزه دارو برگزار شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

اعضای شورای‌عالی انقلاب فرهنگی درجلسه‌ای با حضور رئیس جمهور ابعاد مختلف مسائل فرهنگی کشور را ناظر بر 4 محور اصلی بیانات مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با اعضای این شورا مورد بررسی قرار دادند.

خبرگزاری مهر

متعاقب حوادث اخیر کشور و اتفاقات ناگوار در سیستان و بلوچستان در ماه‌های اخیر، هیئتی از سوی رهبر معظم انقلاب برای بررسی اوضاع به این استان اعزام شد.