پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری دانا

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه روز سه شنبه به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد "جامعه دانش" گفت: مسکو به هیچ کس اجازه نخواهد داد قهرمانانی را که وظیفه میهنی خود را انجام می دهند و برای میهن می جنگند، تحقیر کند و تهمت بزند.

وب‌گاه خبر آنلاین

حسین شریعتمداری در روزنامه کیهان نوشت: این حق مسلم و قانونی ایران است که به کشتی‌های نفتکش و شناورهای حامل کالای تجاری متعلق به کشورهای متخاصم اجازه عبور از تنگه هرمز را ندهد.

خبرگزاری دانا

سازمان ملل تا ساعاتی دیگر شاهد اجرای نمایش ضدایرانی دیگر دولت جو بایدن است تا به رغم ادعای رویکرد دیپلماسی، به بهانه حمایت از زنان ایرانی، همسو با مخالفان جمهوری اسلامی ایران، رویه ای خطرناک را در این نهاد بین المللی که حتی برای حضور هیاتی از ایران نیز کارشکنی کرده است؛ پایه گذاری کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران گفت: 35 درصد تصادفات منجر به جرح موتور سیکلت سواران پایتخت به دلیل عدم داشتن گواهینامه است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس تاکید کرد: بر اساس طرح جدید نمایندگان برای اصلاح قانون انتخابات مجلس، تغییراتی در جهت تامین حقوق شهروندی در روند احراز صلاحیت نامزدها اعمال شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به رویکرد استکبارستیزی انقلاب اسلامی ایران گفت: جمهوری اسلامی از ابتدای تشکیل مقابل استکبار جهانی به‌ویژه آمریکا ایستادگی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حسین شریعتمداری یکی از فعالان سیاسی حامی ابراهیم رئیسی در یادداشتی مجدد خواهان بستن تنگه هرمز شد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی طلوع مهر گفت: «تقوای سیاسی» یکی دیگر از دال‌های شناور «گفتمان انقلاب اسلامی» با محوریت اسلام ناب است.

خبرگزاری دانا

آوی کوخاوی رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی سه شنبه شب به بیم و هراس تل آویو اشاره کرد و گفت که ارتش این رژیم در 6 جبهه به صورت شبانه روزی فعال است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الأمر (عج) با تأکید بر اینکه همه مسئولان ما باید حرف زدن و صحبت کردن با مردم را یاد بگیرند، گفت: باید زبان ارتباط برقرار کردن با جامعه را یاد بگیریم و با آحاد مردم با ادبیات خودشان حرف بزنیم؛ بنابراین باید پیچیده صحبت کردن و از دید بالا حرف زدن به شدت پرهیز کنیم.

وب‌گاه عصر ایران

به همین میزان بسنده می کنیم که در 2021 ترکیه رشد اقتصادی 11 درصدی را تجربه کرد و رشد اقتصادی سال جاری میلادی عربستان نیز 7.5 درصد بوده است. در این میان، طبق اعلام بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، در دو سال گذشته رشد اقتصادی کشورمان به ترتیب در هر سال فقط 4.1 و 4.4 درصد بوده است. همچنین در سال 2019 (سال پایانی نمودار) ارزش پول ملی ایران، بسیار بالاتر از امروز بود و هر دلار آمریکا در کانال...

وب‌گاه گسترش

تولید ناخالص داخلی عربستان سعودی در سه ماهه سوم 8.8 درصد افزایش سالانه داشت؛ که این پادشاهی نفت خیز را در جایگاه سریع‌ترین رشد اقتصادی اعضای گروه 20 در سال جاری قرار داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

حماران نوشت: این مرجع تقلید شیعیان تاکید کرد: مرجع تقلید شیعیان در دیدار کاظم غریب آبادی معاون امور بین‌الملل و حقوق بشر قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر اظهار داشت: مردم ایران، مردمی بزرگ و بزرگ زاده هستند و عظمت ملت برای ما سرمایه است و باید حرمتشان حفظ شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

چهار روز پس از سفر رئیس‌جمهور چین به عربستان و امضای وی پای بیانیه مشترک ضد‌ایرانی شورای همکاری خلیج فارس، معاون نخست وزیر چین در سفر به تهران تاکید کرده که پکن همواره به حاکمیت ملی و تمامیت سرزمینی جمهوری اسلامی ایران احترام گذاشته است. با این حال رئیس‌جمهور ایران در دیدار با این مقام چینی گفت مواضع مطرح شده توسط شی جین پینگ موجب ناخرسندی و گلایه مندی ملت و دولت ایران شده و مطالبه...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آفریقا سرزمینی است که همواره مورد توجه چین، روسیه و ایالات متحده بوده است. این سه کشور سعی کرده‌اند که نفوذ خود را در قاره سیاه افزایش دهند. حالا یکی از اهداف ایالات متحده تقویت همکاری با کشورهای آفریقایی است؛ زیرا جو بایدن، رئیس‌جمهوری ایالات متحده میزبان ده‌ها تن از رهبران منطقه در دومین نشست سران آمریکا و آفریقا در این هفته در واشنگتن دی‌سی است. به گزارش الجزایر، این اجلاس سه روزه...