پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهیر انقلاب اسلامی در پیامی، درگذشت آقای رستم قاسمی از مدیران انقلابی و خستگی‌ناپذیر را تسلیت گفتند. متن پیام به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم درگذشت مرحوم مغفور جناب آقای رستم قاسمی رحمه‌الله علیه را به خاندان گرامی و دوستان و همکاران ایشان تسلیت عرض میکنم. ایشان از جمله‌ی مردان انقلابی و خدمتگزار و خستگی ناپذیر کشور...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس تاکید کرد: بر اساس طرح جدید نمایندگان برای اصلاح قانون انتخابات مجلس، تغییراتی در جهت تامین حقوق شهروندی در روند احراز صلاحیت نامزدها اعمال شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رهبر معظم انقلاب در پیامی درگذشت رستم قاسمی را تسلیت گفتند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رهبر انقلاب اسلامی در پیامی، درگذشت مرحوم رستم قاسمی را تسلیت گفتند.

وب‌گاه گسترش

پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت آقای رستم قاسمی به این شرح است.

خبرگزاری مهر

رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور پیامی درگذشت رستم قاسمی را تسلیت گفتند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا روز سه‌شنبه قانون ازدواج همجنسگرایان را تصویب کرد.

وب‌گاه عصر ایران

هر آنچه از سوی دستگاه های امنیتی و نظارتی و اطلاعاتی دخیل در روند احراز صلاحیت ها مورد بررسی قرار می گیرد باید مستند باشد و شورای نگهبان بر اساس مستندات نظر نهایی و قطعی را صادر می کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه اعتماد نوشت: اگر با همین پیگیری که بر موضوع حجاب شده و تذکر به مدیرانی که نسبت به این مقوله کم توجهی کرده‌اند، اندکی توجهات به جای آخرت مردم بر دنیای ملت که وظیفه ذاتی دولت است، معطوف می‌شد و وزرای برنامه‌گریز و بی‌عمل توبیخ و عزل شده بودند اکنون اوضاع به همین منوال بود؟

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان ملل تا ساعاتی دیگر شاهد اجرای نمایش ضدایرانی دیگر دولت جو بایدن است تا رویه ای خطرناک را در این نهاد بین المللی که حتی برای حضور هیاتی از ایران نیز کارشکنی کرده است؛ پایه گذاری کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در این مطلب، به ده فیلم برتر ژانر وحشت در سال 2022 از نگاه «پلی لیست» می‌پردازیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اگر به جای بستن مجاری انتقاد و انسداد شبکه‌های اجتماعی و فشار و برخورد با منتقدان و دلسوزان اقدام به فضای باز در جامعه و پذیرش ضعیف‌ها و شنیدن مطالبات مردم می‌کردید اکنون وضع اینچنین نبود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

به گفته رئیس کل بانک مرکزی، بر اساس ماده 16 و 17 قانون رفع موانع تولید بانک‌هایی که اموال مازاد خود را واگذار نکرده اند، به سازمان امور مالیاتی معرفی شده و جریمه مالیاتی می‌شوند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حسین شریعتمداری در روزنامه کیهان نوشت: این حق مسلم و قانونی ایران است که به کشتی‌های نفتکش و شناورهای حامل کالای تجاری متعلق به کشورهای متخاصم اجازه عبور از تنگه هرمز را ندهد.