پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: در پی دستور رئیس قوه قضاییه مبنی بر امکان فراهم ساختن زمینه بازگشت بخشی از زندانیان دارای شرایط بهره مندی از نهادهای ارفاقی، بیش از 500 نفر از زندان‌های استان آزاد شدند. ضا

وب‌گاه دنیای اقتصاد

موسویان بیان کرد: واقعیت این است که نهادهای نظامی و امنیتی ایران قوی هستند و بر شرایط فعلی کشور سوارند و مشکل ناآرامی ها را حل میکنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون اول قوه قضاییه با اشاره به وفور دارو در بازار سیاه گفت: دستهایی در این بازار وجود دارد که باید شناسایی شوند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: معاون اول قوه قضائیه گفت: بایستی موضوعات پشت پرده دارو مشخص شود و باید به دنبال این موضوع باشیم که چرا دارو در بازار سیاه وجود دارد اما همان دارو در داروخانه نیست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

باهنر خاطرنشان کرد: اغتشاشات اخیر مسئله‌ای است که دیر یا زود تمام خواهد شد اما نباید تصور شود چون آشوب‌ها تمام شده است پس سؤالات و اشکالات مردم به حاکمیت و نظام هم رفع شده است. من برای خروج از وضعیت کنونی، سه پیشنهاد دارم که به آقای شمخانی خواهم گفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

باهنر با بیان اینکه رفتار برخی مسئولین و اختلاف‌های سیاسی شکاف بین مردم و مسئولین را گسترده‌تر کرده است، گفت: نباید وعده‌هایی بدهیم که توانایی اجرای آن را نداریم، این کار جز ناامید کردن مردم و متهم شدن نظام به ناکارآمدی نتیجه دیگری نخواهد داشت.

خبرگزاری مهر

وب‌گاه خبر آنلاین

انصاف نیوز نوشت: محمد زارع فومنی، فعال سیاسی، با حکم قطعی به اجرای پنج سال حبس و تبعید به زندان کرمان محکوم شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

اردن در این روزگار تازه برای مهار فشارهای رژیم صهیونیستی و عربستان نیاز دارد از کمک های یک قدرت منطقه ای دیگر بهره ببرد؛ از میان کشورهای منطقه ی تنها ایران، ترکیه و قطر توان چنین همکاری ای را دارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

موسویان گفت: من معتقدم مشکلات مردم را نباید دست کم گرفت و حاکمیت برای تامین رضایتمندی مردم، نیازمند تغییرات اساسی در سیاستهای اقتصادی و اجتماعی و روابط خارجی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: روابط عمومی سپاه پاسداران شهرستان پردیس از دستگیری تعدادی از عوامل رسانه‌های غربی که با حمایت مالی و اطلاعاتی اقدام به فیلم و عکسبرداری از موقعیت‌های مختلف می‌کردند خبرداد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمدرضا باهنر نائب‌رئیس اسبق مجلس با بیان اینکه 3 پیشنهاد برای اصلاح حکمرانی به شمخانی ارائه کرده است، گفت که جلسه اخیر فعالان سیاسی با دبیر شورای‌عالی امنیت ملی خودسرانه نیست و می‌تواند گامی مهمی برای بهبود وضعیت باشد. او گفت: ما احتمال قوی می‌دهیم که این جلسه، از سوی حاکمیت تنظیم شده است و وقتی چنین جلسه‌ای برگزار می‌شود، یعنی قرار است اصلاحاتی انجام شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: مسئول ستاد مردمی بزرگداشت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم، شعار امسال این ستاد را «جان‌فدا» اعلام کرد و گفت: امیداریم حول این شعار، شاهد اقتدار و عظمت بیشتر ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی و کور شدن چشم طمع بیگانگان باشیم.

خبرگزاری دانا

مراسم بدرقه کاروان کاراته ایران جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا 2022 با حضور وزیر ورزش و جوانان در مزار شهدای گمنام وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.