پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری دانا

مراسم یادبود درگذشت سردار رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی و فرمانده پیشین قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا ظهر امروز (دوشنبه 21 آذرماه) در مسجد پیامبر اعظم شهرک شهید محلاتی تهران برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدصادق علیزاده، بعد از مدت‌ها سر و کله استکان‌های کمرباریک چای و شیرینی در حسینیه پیدا شده است. اعضای سی و اندی نفره شورا مستقر شده‌اند روی صندلی‌ها و دارند پذیرایی می‌شوند تا شروع مراسم. سوزنچی عضو حقیقی شورا و سیدسعیدرضا عاملی دبیر فعلی و محمدرضا مخبر دزفولی دبیر سابق شورا، جزو اولین نفراتی هستند که از راه می‌رسند و در ادامه هم پیمان جبلی رئیس...

خبرگزاری مهر

معاون امور سیاسی دفتر رئیس جمهور گفت: اجلاس «برنامه همکاری‌های جامع ایران و چین» فردا (سه شنبه) با حضور معاون اول رئیس جمهور و معاون نخست وزیر چین برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

معاون قضائی قوه قضائیه گفت: در تعریف امام خمینی (ره)، محارب بودن یک فرد به اهل شرارت بودن یا نبودن او و همچنین سابقه‌دار بودن یا نبودن او ارتباطی ندارد و انتخاب مجازات‌های چهارگانه به اختیار قاضی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون قضایی قوه قضاییه با اشاره به شبهه‌افکنی برخی افراد در موضوعاتی مانند کیفیت مجازات درنظر گرفته شده برای افراد محارب، به تبیین و تشریح حکم و مجازات فرد محارب از نظرگاه فقهی حضرت امام خمینی (ره) پرداخت.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه مشرق نیوز

کارکرد شورای عالی انقلاب فرهنگی و یا به تعبیر دقیق‌تر رهبر انقلاب، قرارگاه شورای عالی انقلاب فرهنگی حالا و در چنین فضایی اهمیت دوچندان می‌یابد.

خبرگزاری مهر

دستگاه های اجرایی برتر، دانشگاه ها و مجریان و کارفرمایان برتر، رساله ها و پایان نامه های برتر تقاضامحور و دانشگاه های برتر در حوزه مهارت افزایی در نشست مدیران ارتباط با صنعت معرفی شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

پیرهادی به خبرآنلاین گفت: نکته مهم و متفاوت این طرح در صورت رد صلاحیت افراد، اگر داوطلب دفاعیه ای داشت جهت احقاق حق داوطلبان و کاهش اصطکاک های مطرح در بحث احراز صلاحیت ها، در صورت تصویب طرح، کانال ارتباطی بین کاندیداها و شورای نگهبان و دیگر نهادهای نظارتی برای نخستین بار ایجاد می شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی سابق قوه قضائیه گفت: یکی از بهترین راه‌ها برای مقابله با فساد وجود شفافیت است، یعنی اگر همه‌ی آن‌چه که مسئولان، مدیران، صادر کنندگان آرا، انجام می‌دهند در یک اتاق شیشه‌ای باشد و مردم از جزئیات آن آگاه شوند طبیعتاً راهی برای فساد باقی نمی‌ماند.

وب‌گاه گسترش

هیات وزیران به پیشنهاد دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، تعرفه هزینه خدمات در سال 1401 در سازمان های مناطق ویژه اقتصادی در سراسر کشور را تعیین کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: مراسم ترحیم رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی باحضور مقامات و چهره‌های سیاسی و نظامی در شهرک شهید محلاتی تهران برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمی معاون قضایی قوه قضائیه طی سخنانی ضمن اشاره به شبهه‌افکنی برخی افراد در موضوعاتی نظیر کیفیت مجازات درنظر گرفته شده برای افراد محارب، به تبیین و تشریح حکم و مجازات فرد محارب از نظرگاه فقهی حضرت امام خمینی (ره) پرداخت. وی در همین راستا بیان داشت: به دنبال اغتشاشات اخیر که توسط عده‌ای فریب‌خورده...