پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمدمهاجری در روزنامه اعتماد نوشت: جناب حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین طائب، مشاور محترم فرمانده کل سپاه و رییس سابق سازمان اطلاعات این نهاد، اخیرا در چند سخنرانی عمومی نکاتی را درباره مسائل کشور ازجمله رویدادهای 3 ماه گذشته بیان کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

به یاد داریم در سال 1384 بسیاری از چهره‌های سیاسی و فرهنگی و حتی نظامی از آقای احمدی‌نژاد حمایت کردند، اما بعدها دریافتند پشتیبانی‌های بی‌دریغی که از او کرده‌اند، جز خطای سیاسی نبوده است...

خبرگزاری دانا

یک مقام ارشد نظامی آمریکا اعلام کرد نبرد شدیدی میان روسیه و اوکراین برای کنترل شهر باهموت صورت گرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حمیدرضا جلائی پور گفت: اکثریت قریب بر 70 درصد از مردم ایران در اعتراضات ساکتند و حکومت پس از گذشت سه ماه از اعتراضات هنوز اقدام امیدوار کننده‌ای نکرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حمید‌رضا جلایی‌پور، جامعه‌شناس می‌گوید جنبش اعتراضی پس از فوت مهسا امینی «شورش کور» نیست و مطالبه دارد. او همچنین اعتراضات را به هشت جنبش اجتماعی حاضر در جامعه ایران گره می‌زند و معتقد است ظهور اعتراضات در این بستر، آن را طولانی و گسترده کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اعتمادتحلیل جامعه شناختی حمیدرضا جلایی‌پور از عوامل و پیامدهای اعتراضات اخیر را منتشر کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

این روزها فیلمی از سخنان مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی درباره عهدشکنی روس ها و چینی ها منتشر شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین معتقد است ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه ریسک استفاده از سلاح هسته‌ای را در جنگ علیه اوکراین نخواهد کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کمیسیون امنیت ملی مجلس یازدهم در حال بررسی طرحی برای تشکیل سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حاکمان امروز ایران دم از روابط خوب با شرق یعنی چین و روسیه می زنند اما به خصوص در رابطه با چین، تحولات فیمابین حاکی از مسئله دیگری است. چه موانعی بر سر راه توسعه مناسبات تهران و پکن وجود دارد؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آنچه در این فیلم می‌بینید یکی از بزرگترین تخریب ها در حوزه میراث فرهنگی ایران است. بی‌کفایتی و بی‌درایتی مدیران چنین فاجعه بزرگی را به وجود آورده‌.

خبرگزاری دانا

عبدالله ملکی از میزبانی استان مازندران از پیکر مطهر 14 شهید گمنام سالهای دفاع مقدس در ایام فاطمیه خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محسن رضایی، معاون اقتصادی رئیس‌جمهور اخیرا اعلام کرد که اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی به صورت آزمایشی در سه استان اجرا شده و بعد از دریافت نتایج آن، به زودی در کل کشور اجرا می‌شود. از سوی دیگر مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات رفاه ایرانیان از اجرای این طرح در یک استان خبر داد و گفت در حال پیاده‌سازی مقدمات اجرا در استان هرمزگان است. پس از اجرای طرح کالا‌برگ الکترونیک به صورت پایلوت و مشخص...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پس از گذشت سه ماه از اعتراضات هنوز حکومت اقدام در خوری نکرده، کاری که جامعه ببیند و باور کند. لذا یک مقدار اوضاع دارد بحرانی‌تر می‌شود و ممکن است جامعه از وضعیت جنبشی عبور کند

وب‌گاه مشرق نیوز

حجت الاسلام محمد محمدی ری‌شهری نخستین وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی، در کتاب خاطره‌های خود به چرایی و چگونگی تشکیل وزارتخانه اطلاعات پرداخته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کاخ سفید روز دوشنبه به وقت محلی اعلام کرد که رهبران گروه با یکدیگر با شرکت ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین گفتگو کردند.