پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه خبر آنلاین

هم میهن نوشت: صالح‌آبادی 44 ساله، در دولت اول محمود احمدی‌نژاد، دبیرکل بورس اوراق بهادار تهران بود و در سال 93 و در دولت حسن روحانی، به‌عنوان اولین رئیس سازمان بورس اوراق بهادار انتخاب شد. صالح‌آبادی در این سازمان کمیته فقهی راه‌اندازی کرد تا بر بازار سرمایه نظارت شرعی داشته باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: روابط عمومی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) استان قزوین در اطلاعیه‌ای نسبت به حواشی پیش آمده در کلاس درس معارف این دانشگاه توضیح داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پاشینیان و پوتین درباره آخرین وضعیت کریدور «لاچین» و ماموریت نیروهای حافظ صلح روسیه بحث و تبادل نظر کردند.

خبرگزاری دانا

رمضانپور گفت: ریشه این جنگ به پیشرفت‌های جمهوری اسلامی بازمی‌گردد که بعد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی محقق و به تبع آن خشم غرب و در راس آن دولت آمریکا را فراهم آورد.

خبرگزاری دانا

نکوداشت ملی عالم دینی خراسان، شیخ محمدتقی بجنوردی در صد و دهمین سالگرد وفات او در زادگاهش شهر بجنورد توسط شورای شهر و شهرداری بجنورد برگزار می شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

علی مطهری می‌گوید اینکه به‌گونه‌ای عمل کنیم که ارتباط خوبی با غرب نداشته باشیم و به نوعی در دامن شرق بیافتیم سیاست خوبی نیست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقامات و چهره‌های سیاسی و نظامی در مراسم ترحیم رستم قاسمی در شهرک شهید محلاتی تهران حضور یافتند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر شهر فرودگاهی الکترونیکی از حمله ناموفق گروه هکری «انانیموس» به سایت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) خبر داد.

خبرگزاری دانا

امام جمعه اردبیل در دیدار با دانشجویان به اهمیت و ضرورت جهاد تبیین برای دفاع از دستاوردهای نظام و انقلاب در جامعه پرداخت و گفت: گره گشایی ذهنی از جوانان، رسالت امروز اساتید دانشگاه ها است.

خبرگزاری تسنیم

وزیر حمل‌ونقل قطر در سفر به تهران با عرض تسلیت درگذشت مرحوم رستم قاسمی، به منظور گسترش همکاری‌های حمل‌ونقلی با مهرداد بذرپاش وزیر راه مذاکره کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پامپئو به فاکس نیوز گفت: سفر شی جینپینگ به عربستان نتیجه سیاستگذاری بد آمریکاست.

وب‌گاه عصر ایران

سهراب سپهری گفته است: "چشم ها را باید شست، جور دیگر باید دید" اما گاهی وقتی همه جا را غبار فراگرفته و شهر دوداندود است نیز چاره‌ای نیست که جور دیگر ببینیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مراسم ترحیم وزیر سابق راه و شهرسازی باحضور مقامات و چهره‌های سیاسی و نظامی در شهرک شهید محلاتی تهران برگزار شد.

وب‌گاه عصر ایران

رحیمی معاون قضایی قوه قضاییه: متاسفانه در برخی مصاحبه‌های صورت گرفته از سوی تعدادی از افراد، جمله‌ای با این مضمون که «حد محارب در صورتی اعدام است که مرتکب قتل شده باشد» به حضرت امام خمینی (ره) نسبت داده شده که این موضوع کاملا اشتباه و خلاف واقع است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به مناسبت سالروز تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی به فرمان امام خمینی (ره) گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو با دکتر محمدحسین ساعی، رئیس دانشگاه سوره و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفتگو کرد. در این گفتگو که با موضوع «نقد و بررسی شورای عالی انقلاب فرهنگی» برگزار شد، به ارزیابی عملکرد این شورا و همچنین ارائه راهکار ایجابی پرداخته شد. دکتر ساعی، رئیس...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سفیر چین در عربستان سعودی گفت: روابط چین و عربستان مبتنی بر احترام متقابل و اصول مشترک بر اساس منافع متقابل و عدم مداخله در امور داخلی کشورهاست و علیه هیچ طرفی نیست.