پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، احمد محمودزاده در پنجمین جلسه توانمندسازی مراکز آموزشی زبان‌های خارجه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که در جمع اعضای شورای انقلاب فرهنگی و در دیدار با کارکنان سازمان پژوهش و برنامه ریزی درسی درباره زبان‌های خارجی، گفت: در سند تحول بنیادین نیز ارائه آموزش زبان خارجی با رعایت...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مراسم یادبود سردار رستم قاسمی عصر امروز با حضور مقامات عالی‌رتبه لشکری و کشوری در مسجد پیامبر اعظم (ص) شهرک شهید محلاتی برگزار شد.

خبرگزاری مهر

مراسم یادبود سردار رستم قاسمی عصر امروز با حضور مقامات عالی‌رتبه لشکری و کشوری در مسجد پیامبر اعظم (ص) شهرک شهید محلاتی برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کاربری طی توئیتی نوشت: فقط 18سالش بود عضو منافقین شد با عملیات انتحاری آیت الله دستغیب و12 نفر از همراهان ایشون رو به شهادت رسوند.

خبرگزاری مهر

کتاب «سفیر قدس» با تدوین محمد حسن روزی طلب فردا سه‌شنبه 22 آذر در خبرگزاری مهر نقد و بررسی می‌شود.

خبرگزاری مهر

نهمین دوره از پویش کتاب‌خوانی «کتاب‌قهرمان» با محوریت کتاب «حاج قاسمی که من می‌شناسم» آغاز شد.

خبرگزاری مهر

دبیر شورای آموزش علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی با تاکید بر ضرورت تبیین اخلاق حرفه ای برای دانشجویان علوم پزشکی، گفت: باید این مهم در برنامه های آموزشی همه رشته ها گنجانده شود.

وب‌گاه عصر ایران

در این روند، قانون اساسی دولت اصلاح خواهد شد به این شکل که آریه درعی، رئیس حزب شاس که محکوم به فساد است، می‌تواند وزیر شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو،«نیستان دی»، دومین اثر داستانیِ حسین زحمتکش زنجانی با موضوع سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی، بعد از رمان «رومی روم» است که چهار پنج ماه پیش، هم‌زمان با ایام محرم و صفر، با محوریت پیاده‌روی اربعین و دفاع مقدس توسط چاپ و نشر بین‌الملل به چاپ رسید. نکته بارز نیستان دی، پرداختن به بُعد عرفانی سردار سلیمانی است. این کتاب را انتشارات کتاب جمکران منتشر کرده و...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از راشاتودی، سخنگوی وزارت دادگستری آمریکا تایید کرد که ابوعقیل محمد مسعود، سازنده بمبی که به کشته شدن 270 سرنشین یک هواپیما در خاک انگلیس در سال 1988 متهم شده بود، دستگیر شده و در دادگاه منطقه‌ای کلمبیا محاکمه خواهد شد. این بمب که گفته می‌شود مسعود آن را ساخته، به کشته شدن 259 مسافر و 11 خدمه پرواز 103 پان‌آم منجر شد؛ پروازی که در زمان...

خبرگزاری مهر

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه شهدا ستون‌های بزرگ و با عظمت انقلاب و تکیه‌گاه انسان‌ها هستند، گفت: شهدای ما در فتنه اخیر در عین اقتدار نظام، مظلومانه به شهادت رسیدند.

خبرگزاری مهر

تربت حیدریه معاون مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خراسان رضوی گفت: امروز دشمن علیه ما جنگ ترکیبی ادراکی و شناختی به راه انداخته است.

خبرگزاری تسنیم

علی بابایی رئیس فراکسیون کارگری مجلس گفت: از ابتدای امسال تاکنون 25 درصد آمار بیمه بیکاری کشور کاهش یافته است این یعنی اینکه تعداد بیکاران کشور کاهشی شده و یک اتفاق بزرگ در حوزه کار و اشتغال رقم خورده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، «نیستان دی»، دومین اثر داستانیِ حسین زحمتکش زنجانی با موضوع سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی، بعد از رمان «رومی روم» است که چهار پنج ماه پیش، هم‌زمان با ایام محرم و صفر، با محوریت پیاده‌روی اربعین و دفاع مقدس توسط چاپ و نشر بین‌الملل به چاپ رسید. نکته بارز نیستان دی، پرداختن به بُعد عرفانی سردار سلیمانی است. این کتاب را انتشارات کتاب جمکران منتشر کرده...