پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری دانا

جنبش نجباء عراق با اشاره به اینکه حمایتهای جمهوری اسلامی ایران را در شکست داعش فراموش نخواهد کرد، گفت که مؤثرترین راه مقابله با اشغالگری، گزینه نظامی است و راه‌حل دیگری وجود ندارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در بیانیه ارتش رژیم صهیونیستی آمده که در چارچوب حمله شب گذشته نظامیان اسرائیلی در شهر جنین، 18 نفر از فلسطینیان تحت تعقیب بازداشت شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محمد جعفرآبادی مدیرکل دفتر شهر فرودگاهی الکترونیکی از حمله گروه هکری آنانیموس خبر داد و گفت: این گروه دیشب با استفاده از درخواست‌های زیاد از مبادی داخلی و خارجی (DDOS) تلاش کرد سایت شهر فرودگاهی امام را هک کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فعالیت های بندر اودسای اوکراین در حاشیه دریای سیاه که روز شنبه در پی حملات پهپادی نیروهای روسیه به تاسیسات انرژی متوقف شده بود، روز دوشنبه از سرگرفته شد. با وجود وصل تدریجی جریان برق برای نزدیک به یک میلیون و 500 هزار تن از ساکنان این بندر، شرایط همچنان دشوار است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم‌های ملی و باشگاهی روسیه پس از حمله این کشور به اوکراین در اواخر فوریه، از حضور در رقابت‌های بین‌المللی و قاره‌ای فیفا و یوفا محروم شدند. الکساندر دیوکوف، رئیس اتحادیه فوتبال روسیه دو هفته پیش اعلام کرد که این نهاد موضوع پیوستن به کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای‌اف‌سی) را مدنظر قرار داده است. هفته گذشته نیز استانیسلاو دروژینین، رئیس فدراسیون غواصی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

محمود جامساز در پیش‌بینی خود از شرایط اقتصادی آینده ایران، عنوان کرد: اقتصاد کشور ما در حال حاضر گرفتار نابسامانی‌های درون سیستمی است. این نابسامانی‌ها محصول چهار دهه عملکرد اقتصاد دولتیِ رانتیِ است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اتحادیه اروپا به بهانه مسائل حقوق بشری و ادعای مشارکت ایران با روسیه در جنگ اوکراین، تحریم‌های جدیدی علیه ایران اعمال کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در دیدار سفیر کشورمان با وزیر دادگستری عراق، وی آمادگی کشورمان جهت انتقال زندانیان عراقی به این کشور را اعلام نمود و متقابلاً مساعدت طرف عراقی در رابطه با انتقال محکومین ایرانی به کشور را خواستار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

موضوع واریز سود سهام عدالت در میز اقتصاد بررسی شد و سید محمدرضا میرتاج‌الدینی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، آقای حدادی مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت و خانم ذوالنوریان مدیرکل دفتر امور سهام عدالت سازمان خصوصی خصوصی به سوالاتی پاسخ دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمد جعفرآبادی، مدیرکل دفتر شهر فرودگاهی الکترونیکی اظهار کرد: گروه هکری آنانیموس دیشب با استفاده از درخواست‌های زیاد از مبادی داخلی و خارجی (DDOS) تلاش کرد سایت شهر فرودگاهی امام را هک کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مستند «پنجاه سالگی» ناگفته‌هایی از زیست «شهید حاج قاسم سلیمانی» در شانزدهمین جشنواره مستند «سینما حقیقت» رونمایی می شود‌.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مقام مسئول شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از حمله ناموفق گروه هکری به سایت این شرکت خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بنابر اعلام مشاور رییس سازمان بورس، کسانی که پرتفوی 532 هزار تومانی دارند حدود یک میلیون تومان سود سهامشان را دریافت می‌کنند.

خبرگزاری دانا

سایت دفتر مقام معظم رهبری روایتی را از دیدار اخیر اعضای شورای انقلاب فرهنگی با رهبر انقلاب پاسداری با عنوان «پاسداری از همه ایران؛ از خاک تا ذهن و مغز و رویا» را منتشر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ستاد مشترک ارتش اوکراین از اوج‌گیری درگیری‌ها در جنوب و شرق این کشور خبر داد.

خبرگزاری دانا

رئیس دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه های استان اردبیل از برگزاری همایش ملی زن در یکصد سال اخیر در اردبیل خبرداد و گفت: بصیرت دانشجو، فتنه برانداز است.