پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از ریانووستی، «ولادیمیر پوتین»، دفتر ریاست‌جمهوری روسیه اعلام کرد رئیس‌جمهور این کشور در تماس تلفنی با «الهام علی‌اف»، همتای جمهوری آذربایجان بر لزوم اجرای توافق سه‌جانبه مسکو - باکو - ایروان درباره منطقه موردمناقشه قره‌باغ تأکید کرده است. درگیری طولانی مدت در قره باغ کوهستانی در سپتامبر 2020 شعله ور شد و بدترین تشدید تنش از دهه 1990 را...

خبرگزاری تسنیم

فرمانده پلیس فرودگاه‌های پلیس پیشگیری فراجا از کشف کنسروهای تریاک در فرودگاه امام خمینی (ره) خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اسلامی گفت: برای نخستین بار سامانه شفافیت مالی در انتخابات سال آینده رونمایی می‌شود و تمامی هزینه‌های نامزد‌های انتخاباتی در این سامانه ثبت می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برخورد فیزیکی استاد معارف دانشگاه بین‌المللی امام خمینی با دختر دانشجو در فضای مجازی خبرساز شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عماد افروغ گفت: در دوگانه احمدی‌نژاد - هاشمی به دلیل شعارهای احمدی‌نژاد و البته شناختی که از هاشمی داشتم به او رأی دادم که بزرگ‌ترین اشتباه زندگی‌ام همین بود و به مجرد شروع به کار احمدی‌نژاد انتقادهایم از عملکردهای خودش و دولتش شروع شد تا جایی که حتی رهبری تذکر دادند.

وب‌گاه منیبان

مدیرکل انتخابات وزارت کشور جزئیاتی از لایحه جامع انتخابات مبتنی بر سیاست های کلی انتخابات، ابلاغی مقام معظم رهبری را تشریح کرد و گفت که این لایحه تقدیم هیات دولت شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ محسن عقیلی اظهار داشت: ماموران پلیس مستقر در پایانه بار فرودگاه حضرت امام خمینی (ره)، حین انجام وظیفه به یک محموله خوراکی، خروجی به مقصد کلن مشکوک می‌شوند. وی افزود: پس از کسب دستور قضایی و بازگشایی و بازرسی دقیق بسته‌های خوراکی این محموله، مقدار پنج کیلو و 300 گرم تریاک که به شکل بسیار ماهرانه در قوطی‌های کنسرو جاساز شده بود، کشف و ضبط...

خبرگزاری مهر

اردبیل - مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی استفاده نظام مند از ظرفیت آموزش و پرورش ضروری است.

وب‌گاه گسترش

تشخیص صحیح، دقیق و به‌موقع بیماری‌ها با استفاده از فناوری‌های هوش مصنوعی و یادگیری ماشین نقش مهمی در بهبود شاخص‌های بیماری، استفاده بهینه از منابع محدود بیمارستانی و کاهش بار کاری کارکنان دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فرمانده کل سپاه پاسداران با حضور در منزل پدری شهید آرمان علی‌وردی از شهدای امنیت، با خانواده این شهید والامقام دیدار و گفتگو کرد.

خبرگزاری دانا

مدیرکل انتخابات وزارت کشور جزئیاتی از لایحه جامع انتخابات مبتنی بر سیاست های کلی انتخابات، ابلاغی مقام معظم رهبری را تشریح کرد و گفت که این لایحه تقدیم هیات دولت شده است.

خبرگزاری تسنیم

تیم‌های ملی ووشو رده‌های پایه کشورمان بامداد امروز در میان استقبال مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک وارد ایران شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در تاریخ 21 آذر سال 1371 به جلسه شورای امنیت ملی در خصوص ادعای اماراتی‌های درباره جزیره ابوموسی و وساطت سازمان ملل اشاره کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه با حضور در منزل شهید مدافع امنیت «حسن مختارزاده» شهادت این طلبه بسیجی را به خانواده وی تسلیت گفت.

خبرگزاری دانا

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در منزل پدری شهید آرمان علی وردی گفت: شهدای ما در فتنه اخیر در عین اقتدار نظام، مظلومانه به شهادت رسیدند.