چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: براثر واژگونی یک‌دستگاه خودرو تویوتا حامل اتباع بیگانه غیرمجاز در مسیر خاش - گشت سراوان 2کشته و هشت مجروح برجای گذاشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح صبح امروز (سه‌شنبه 15 آذرماه) در همایش جایگاه علم و فناوری در دفاع مقدس گفت: ما در دوران دفاع مقدس با مظلومیت جنگیدیم؛ به لحاظ تجهیزاتی در تحریم بودیم و باید موازنه قوا را با تلاش در حوزه علم و فناوری و قطعه‌سازی ایجاد می‌کردیم. وی افزود: دشمن بعثی در همان زمان از نظر منابع انسانی به‌طور کامل از مجموعه...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مشاور امنیت ملی پیشین آمریکا می‌گوید که ممکن است به‌زودی برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 این کشور اعلام نامزدی کند زیرا یک نفر باید دونالد ترامپ را متوقف سازد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جان بولتون مشاور تندروی پیشین امنیت ملی آمریکا اعلام کرد که که نامزدی در انتخابات ریاست‌جمهوری 2024 را مد نظر قرار داده است.

خبرگزاری تسنیم

سردار باقری گفت: دشمن با تبلیغات و دروغ پردازی‌ها به دنبال القای این است که ایران بدون طرح و برنامه و تدبیر انبوهی از نوجوانان و جوانان را بر روی میادین مین می‌فرستاده و می‌فرستد در صورتیکه هیچگاه در دوران دفاع مقدس چنین اتفاقی نیفتاد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک نماینده مجلس با بیان اینکه با شعاری برخورد کردن با بعضی مسائل و تحمیل نگاه خودمان نباید استقلال کشور زیر سوال برود، تصریح کرد: این دیدگاه گفت و گو و وحدت ملی که جناب اژه‌ای در دستور کار دارند مورد حمایت ما نیز است.

خبرگزاری تسنیم

نایب رئیس مجلس گفت: جنبش دانشجویی ما به درستی فهمیده است آنچه که در دو ماه گذشته اتفاق افتاده صرفاً اعتراض به یک واقعه تأسف‌آور نبوده بلکه یک طراحی پیچیده جنگ ترکیبی است که از آتش تهیه اختاپوس رسانه‌ای پشتیبانی می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

سالانه تورهای علمی مختلفی برای مستعدین برتر و نخبگان در استان خراسان شمالی برگزار می‌شود که تصاویر مربوط به تعدادی از تورهای علمی برگزار شده در این استان منتشر شده است.

خبرگزاری تسنیم

دبیر کارگروه رمزارزش ها در ستاد تحول دولت با اشاره به اینکه استخراج کنندگان رمز ارز در صورت رفع تعهد ارزی مشمول تخفیف 30 درصدی نرخ برق خواهند شد، گفت: یکی از محورهای پیشنهادی تامین انرژی مزارع استخراج رمز ارزها ساخت نیروگاه توسط سرمایه‌گذاران است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، رئیس اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی طلوع مهر گفت: در گفتمان انقلاب اسلامی «عزت» مفهوم بسیار مهم و کلیدی است، یکی از مفاهیمی است که حقیقتاً انقلاب بانی آن بود، شاید برخی بگویند که قبلا اخلاق، معنویت و آزادی کم و بیش وجود داشت، اما «عزت» دستاورد ویژه انقلاب بود، انقلاب اسلامی مفهوم «عزت» را با خود به ارمغان آورد. نهمین جلسه از نهمین دوره کرسی‌های...

وب‌گاه عصر ایران

در تصاویری که از این بازدید رئیس جمهور روسیه از پل کرچ منتشر شد، او با کارگران پروژه تعمیر این پل و همچنین یک مقام مسئول این پروژه درباره تعمیرات صورت گرفته، صحبت کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جلیلی با بیان اینکه حافظه تاریخی باید به خوبی حرکت دانشجویی را حفظ کند، خاطر نشان کرد: اگر جامعه حافظه تاریخی خود را از دست دهد به همان نسبت هزینه های آن بیشتر می شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

جان بولتون اعلام کرد که که نامزدی در انتخابات ریاست‌جمهوری 2024 را مد نظر قرار داده است.