چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری دانا

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه با اشاره به اینکه صبر دستگاه های امنیتی و قضایی صبر تدبیر و حکیمانه است نه صبر ضعف، گفت: امروز تفاله های آمریکا در داخل کشور در حال توطئه هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مسئول خواهران انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر گفت: مقابله با برگزاری تریبون آزاد و بستن فضای گفت‌وگو گره‌های موجود را کورتر می‌کند و کمکی به حل مشکلات دانشگاه نمی کند.

خبرگزاری دانا

روجا سیف زاده گفت: دانشجو تراز انقلاب، ضد استکبار، ضد فساد، ضد اشرافی گری و ضد گرایش های انحرافی است.

وب‌گاه 55 آنلاین

سیدمحمدخاتمی تاکید کرد: نباید گذاشت تا آزادی و امنیت در برابر هم قرار گیرند و در نتیجه آزادی به بهانه حفظ امنیت، پایمال شود یا امنیت که شرط استقرار سامان و نظم خوب در جامعه است به نام آزادی نادیده انگاشته شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: حالا چه آقای خاتمی باشد چه هر شخصیت دیگری، این‌ها همه پتانسیل هستند. اشتباه ما این است که به‌جای اینکه از این پتانسیل به نفع وحدت کشور و انسجام استفاده کنیم، هر روز داریم شکاف را عمیق‌تر می‌کنیم.

وب‌گاه عصر ایران

دادگاه کیفری دلیل اعلامی توسط هیات نظارت مبنی بر عدم دستورات این هیات را نپذیرفته چون چنین اتهامی به ما تفهیم نشد بلکه اتهام انتشار مطلب خلاف واقع به ما تفهیم شد که این رسیدگی به این اتهام هم به دادگاه کیفری استان واگذار شده است.

وب‌گاه 55 آنلاین

در طرح نماینده رفسنجان کم مانده زنان را ملزم کنند یک پلاک حاوی کدملی به گردن خود بیاویزند تا مثل خودروها جریمه شوند!

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تفاهم‌نامه‌ای برای همکاری آموزشی و فرهنگی میان سازمان نهضت سوادآموزی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان امضا شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: آیت الله محمدرضا مهدوی کنی در کتاب خاطرات خود، نکاتی را از هم‌بندی با چپ‌ها بیان می‌کند که در پی می‌آید.

خبرگزاری دانا

دبیر اشراف ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه در شرایط امروز که با جنگ ترکیبی سختی از سوی دشمنان مواجه هستیم جهاد تبیین مورد تاکید مقام معظم رهبری ضروری است گفت: امروز فرماندهی معظم کل قوا پرچمدار جهاد تبیین هستند و می بایست با جهاد تبیین غبار فتنه را از جامعه دور کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: گویا آیت‌الله کاشانی به فدائیان اسلام وعده داده بود پس از رسیدن به حکومت در اجرای احکام اسلام کوشش خواهد کرد، اما پس از رسیدن به قدرت رسیدن، در عمل به وعده‌های خود طفره رفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - غلامحسین مصدق یکی از پسران دکتر محمد مصدق می‌گوید: پدر من در گورستان ابن بابویه، سر قبر شهدای 30 تیر نشست و گریه کرد و به من گفت: غلام، جای من پهلوی این بچه‌ها است. روزی که مردم باید همین جا پهلوی این بچه‌ها دفن شوم.

وب‌گاه گسترش

محسن رضایی با اشاره به تاخیر در اجرای طرح کالابرگ الکترونیک توسط دولت سیزدهم، عنوان کرد: طرح کالابرگ الکترونیکی به‌زودی در کل کشور اجرا می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، جلسه شورای سیاستگذاری بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز با حضور حجت الاسلام قرائتی، سید احمد زرهانی قائم مقام ستاد اقامه نماز، شورای معاونین ستاد اقامه نماز، استاندار تهران، معاونین وزیر کشور، رئیس نهاد رهبری و معاون فرهنگی دانشگاه فرهنگیان، معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش، مشاور وزیر ارشاد و جمعی از نمایندگان دستگاه‌های همکار برگزار شد. حجت الاسلام...