چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مراسم سوگواری ایام فاطمیه تا پنج شنبه 17 آذر ماه بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در شبستان امام خمینی (ره) بارگاه ملکوتی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) برگزار می‌شود. این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام سید حسن پورموسوی و مرثیه خوانی ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام حاج امیر نعیمی برگزار خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، قائم مقام معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، امروز در مراسم گرامیداشت روز دانشجو که به صورت ویدئوکنفرانس در دانشگاه پیام نور برگزار شد، افزود: انتظار ما از دانشجویان فرهیخته کشور این است که سطح تحلیل خود را نسبت به حوادث اخیر از سطوح جاری جامعه به سطوح بالاتر ارتقا داده و با فعالیت‌های جهادی ماهیت استکبار ستیز انقلاب اسلامی را تبیین کنند. وی با...

وب‌گاه عرشه آنلاین

دانشگاه امیرکبیر اعلام کرده است که علت لغو برنامه سخنرانی انسیه خزعلی معاون رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده در این دانشگاه به مناسبت روز دانشجو، عدم توانمندی در تأمین امنیت جانی او بوده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

به مناسبت روز دانشجو و 16 آذر ویژه برنامه‌هایی را شبکه‌های رادیویی تدارک دیدند.

خبرگزاری تسنیم

معاون سرمایه و توسعه منابع انسانی و امور شورای سازمان بازرسی شهرداری تهران از بازرسی و ارزیابی تمام مراکز رفاهی تحت پوشش توسط بازرسان معاونت‌های سازمان بازرسی شهرداری خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اساس اعلام وزارت اطلاعات، چند هسته‌ی عملیاتی وابسته به گروهک تروریستی منافقین توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در استان‌های تهران، اصفهان و کردستان شناسایی و متلاشی شدند.

خبرگزاری تسنیم

جانشین قرارگاه مرکزی خاتم گفت: عملیات‌های ما در دفاع مقدس بر مبنای علم و دانش و تجربیاتی بود که درجنگ بدست آوردیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پیش از سخنان رئیس قوه قضاییه، نمایندگان تشکل های «بسیج دانشجویی»، «اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل»، «اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان»، «دفتر تحکیم وحدت»، «جنبش عدالتخواه دانشجویی»، «اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی» و «نشریات دانشجویی سراسر کشور» و همچنین نماینده دانشگاه علوم قضایی، به مدت بیش از یک ساعت به بیان دیدگاه‌ها...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در جریان ناآرامی‌های ماه‌های گذشته، افرادی از سراسر کشور در راه دفاع از امنیت این مرز و بوم به شهادت رسیدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد سامانه‌های موشکی سیار دفاعی ساحلی را در جزیره کوریل شمالی مستقر کرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وسواس یک اختلال روانشناختی است که در هر سنی ممکن است فرد به آن مبتلا شود و راهکار‌های مختلفی برای درمان آن وجود دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهرداد خدیر در عصر ایران نوشت: در طرح نماینده رفسنجان کم مانده زنان را ملزم کنند یک پلاک حاوی کدملی به گردن خود بیاویزند تا مثل خودروها جریمه شوند!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نمایندگان ملت در مجلس در جلسه علنی امروز به موضوع ناآرامی‌های اخیر و انتصابات در دولت پرداختند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رسیدگی طرح اصلاح یک ماده از قانون مدیریت خدمات کشوری با قید یک فوریت موافقت کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عطریانفر با انتقاد از موضع اخیر قالیباف در موضوع «حکمرانی نو»، گفت: طرح موضوع حکمرانی نو یک اقدام «دهان پرکن» است. حتی شاهد بودیم که همفکران قالیباف نیز در برابر این پیشنهاد انتقاداتی را مطرح کردند که موجب عقب‌نشینی قالیباف از موضع جدید خود نیز شد.