چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه مشرق نیوز

رضا پهلوی در پیامش اسمی از روز دانشجو نیاورده، زیرا می‌داند 16 آذر یادآور جنایت پدرش در کشتار سه دانشجوی مخالف دولت کودتا و مخالف حضور مقام امریکایی (دولت حامی و شکل‌دهنده کودتا علیه دولت مصدق) بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ستایشی اعلام کرد: پنج نفر از متهمان که اقدامات موثر از قبیل ضرب به شهید با چاقو و ضرب او با مشت و لگد برای روی آسفالت را داشتند و منتهی به شهادت سید روح الله عجمیان شد، به اتهام افساد فی الارض از طریق ارتکاب جرایم علیه امنیت و حمله به ماموران و فراجا و موجب برهم زدن نظم عمومی شدند، به اعدام محکوم شدند.

خبرگزاری دانا

جانشین قرارگاه منطقه غرب نزاجا با بیان اینکه بالگردهای هوانیروز در شب‌پرواز و تیراندازی می‌کنند، گفت: 4 کشور از این تکنولوژی برخوردار هستند و یکی از این کشورها جمهوری اسلامی ایران است.

خبرگزاری تسنیم

وکلای ملت در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس به موضوع ناآرامی‌های اخیر و انتصابات در دولت پرداختند که در این گزارش می‌خوانید.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس قوه قضاییه گفت: در قضیه رسیدگی به پرونده اغتشاشگران باید توجه داشت که در مواقع آشوب و اغتشاش، ممکن است عده‌ای بی‌گناه یا کم‌گناه دستگیر شوند و عناصر اصلی و حرفه‌ای خود را مخفی کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

همواره تاکید دارم باید بیش و پیش از دیگران به خودمان و مجموعه خودمان بپردازیم و ایرادات موجود را رفع و اصلاح کنیم

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از راشاتودی، جان بولتون، مشاور امنیت ملی پیشین آمریکا گفته است که برای نامزدی در انتخابات 2024 این کشور «کاملا» تمایل دارد «برخی از بلا‌هایی که دونالد ترامپ (رئیس جمهور سابق آمریکا) بر سر حزب جمهوری‌خواه آورده را متوقف کند.» بولتون در گفتگو با ان‌بی‌سی، ضمن ترغیب سایر نامزد‌های حزب جمهوری‌خواه جهت تایید نکردن ترامپ، گفت: فکر می‌کنم برای...

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی قوه قضائیه درباره نامه نمایندگان مبنی بر ترک فعل ستاد ملی مقابله با کرونا به ریاست حسن روحانی که منتهی به فوت هزاران نفر از هموطنان شد، گفت: قوه قضائیه خط قرمزی در خصوص رسیدگی به این پرونده‌ها ندارد و اقدامات خوبی در این خصوص صورت گرفته است.

وب‌گاه عصر ایران

متاسفانه قانونی که آقای احمدی نژاد مصوب و ابلاغ کرد کاملا با آنچه قرار بود اجرا شود، متفاوت بود. آنچه که آقای احمدی نژاد ابلاغ کردند یک وظیفه مشخص و عمده برای نیروی انتظامی مد نظر قرار داده بود. یعنی اجرای امر به معروف و نهی از منکر را بر عهده پلیس گذاشته بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت راه وشهر سازی؛ ارسلان مالکی سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن درباره راهکار‌های در پیش گرفته شده برای تأمین اراضی مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن گفت: مهم‌ترین و تاثیرگذارترین روش‌های تأمین زمین، الحاق اراضی شناسایی شده در حریم شهر‌ها و تصویب ساخت شهرک‌ها است. وی خاطر نشان کرد: راهکار‌هایی مثل فروش اراضی مازاد سایر دستگاه‌های دولتی نیز...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت اعلام کرد: بعثه مقام معظم رهبری آمادگی دارد که تجربیات خود در حوزه حج و زیارت را به بوسنی و هرزه گوین منتقل کند.

خبرگزاری دانا

موسوی گفت: سیاست‌زدگی و سیاست‌بازی به هیچ وجه مورد تأیید نیست، اما سیاست‌گری نیاز مبرم دانشجویان است.

خبرگزاری دانا

آیا مطرح شدن شهر حورا فقط برای تکمیل پازل یک گزارش عملکرد است یا اینکه عملی خواهد شد و کمبود فضای سبزف اماکن ورزشی، مستاجران بدون خانه را حل خواهد کرد و پایتخت تاریخ و تمدن یک پایلوت با سبک معماری گذشته در کنار خود خواهد داشت؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پزشکیان بیان کرد: ما الان همه جا را آلوده کردیم تازه فکر می‌کنیم شهر درست کردیم، علت این است که نرفته و ندیده‌ایم که در دنیا چه خبر است، خب قرآن می‌فرماید بروید و ببینید.