چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری دانا

رییس کمیته داوران فدراسیون جهانی با استقبال رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران وارد تهران شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بهرام عین‌اللهی در جلسه علنی امروز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی در جریان رسیدگی به سوال فتح‌الله توسلی نماینده بهار و کبودرآهنگ و 64 نفر از نمایندگان درباره علت عدم توجه وزارت بهداشت به وضعیت بهداشت و درمان شهرستان‌ها و روستا‌ها و برنامه این وزارتخانه برای تامین کادر پزشکی در کشور به‌ویژه در شهرستان‌ها و مناطق محروم طی اظهاراتی در صحن مجلس گفت: نسبت...

وب‌گاه عرشه آنلاین

دستور رفع توقیف موقت روزنامه جهان صنعت صادر شد.

خبرگزاری دانا

غلامرضا کردستانی گفت: حسابداری توام با اخلاق و شفافیت می‌تواند از فساد، تقلب و فرار مالیاتی جلوگیری کرده و در حوزه مدیریت سبب تشخیص راهکار و گزینه درست خواهد شد.

وب‌گاه عصر ایران

به مسئولان توصیه می کنم که این حضور را قدر بدانند و بجای برخورد ناروا با آن، دست یاری به سوی آنان دراز کنند و با کمک آنان وجوه ناصواب حکمرانی را بدرستی بشناسند و پیش از آنکه دیر شود به سوی حکمرانی خوب حرکت کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ساخت پهپاد از طراحی تا پرواز همه در داخل انجام شده و می‌شود و ما یک تجربه 39 ساله در ساخت پهپاد داریم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه برای نخستین باز از زمان بمب‌گذاری ماه اکتبر در پل کریمه از این پل راهبردی بازدید و با خودرو طول این پل را رانندگی کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: سیدمحمدخاتمی تاکید کرد: نباید گذاشت تا آزادی و امنیت در برابر هم قرار گیرند و در نتیجه آزادی به بهانه حفظ امنیت، پایمال شود یا امنیت که شرط استقرار سامان و نظم خوب در جامعه است به نام آزادی نادیده انگاشته شود.

خبرگزاری تسنیم

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رسیدگی طرح اصلاح یک ماده از قانون مدیریت خدمات کشوری با قید یک فوریت موافقت کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سید محمد خاتمی با صدور پیامی به مناسبت روز دانشجو، با اظهار تأسف از درد و داغ حاصل از خون‌های ریخته شده و آسیب‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی وارد بر جامعه و بازداشت‌های گسترده دانشجویان و ایجاد محدودیت برای دانشگاه حضور و ابراز وجود دانشجویان جای خوشوقتی دانست.

خبرگزاری تسنیم

سفیر هند در ایران با بیان "ایران نقطه اتکا و هرم اصلی کریدور شمال - جنوب است"گفت: نخست وزیر هند از کشورهای آسیای مرکزی خواسته با این کشور برای بهره‌گیری از پتانسیل بندر چابهار همکاری کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: حالا چه آقای خاتمی باشد چه هر شخصیت دیگری، این‌ها همه پتانسیل هستند. اشتباه ما این است که به‌جای اینکه از این پتانسیل به نفع وحدت کشور و انسجام استفاده کنیم، هر روز داریم شکاف را عمیق‌تر می‌کنیم.

خبرگزاری دانا

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امروز ساخت پهپاد از طراحی تا پرواز همه در داخل انجام شده و می شود و دانشجویان و دانشمندان از دانشگاه های صنعتی کشور وارد میدان طراحی پهپاد شدند.