سه‌شنبه 17 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری دانا

موسوی گفت: امروز رسیدگی به موضوع مازوت سوزی پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند به عنوان یکی از معضلات اصلی مردم، در اولویت کاری دادگستری و به ویژه دادستانی مرکز استان قرار دارد

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) گفت: شرایط جوی مانع از انجام پرواز‌ها نشده است.

وب‌گاه عصر ایران

در جامعه‌ای که اعتدال و میانه‌روی نتوانسته‌اند به ارزش‌های فعال اجتماعی تبدیل شوند، میانه ایستادن به خصوص در مسایل سیاسی، پر از مصائب مختص به خود می‌باشد...

خبرگزاری دانا

"سعید جلیلی" نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه وقتی قدرتمندانه پشت خیمه دشمن برسید و زمانی که زور کارساز نباشد تزویر وارد میدان می شود و 250 شبکه ماهواره ای تاسیس می شود، گفت: این شبکه ها برای ایجاد تردید تاسیس می شود و تمام توان خود را به کار می گیرد تا نسلی که موفقیت های کشور را ایجاد کرد تکرار نشود و تمامی اقدامات در فضای مجازی بر پایه ایجاد چنین تردیدی است.

خبرگزاری دانا

سیدرضا موسوی اظهار کرد: دغدغه اصلی در شهرداری، ساخت و تکمیل موزه سفال برای حفظ و نمایش آثار فاخرتاریخی و معاصر هنر سفالگریست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس جمهور با یادآوری تعامل، همکاری و همگرایی بین مجلس و دولت، افزود: قوای مقننه و مجریه یک سرنوشت مشترکی دارند و نگاهشان به مردم هم مشترک است، مجلس قانون تصویب می‌کند و دولت هم باید آن را اجرا کند و بر اجرا هم نظارت می‌شود تا گره‌ها و مشکلات مردم حل شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو به دو مشکل موجود در کادر پرستاران پرداخت و در این رابطه گزارشی از محمدعلی محسنی بندپی، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، تهیه کرد. محسنی بندپی در رابطه با تعرفه‌ها گفت: دولت سیزدهم به ویژه مجلس یازدهم، اراده جدی پیرو فرمایش مقام معظم رهبری بر اجرایی کردن تعرفه خدمات پرستاری بود. می‌دانید که تعرفه خدمات پرستاری تقریبا 15 سال به زمین مانده بود...

خبرگزاری دانا

غلامرضا حقانی گفت: در حال برنامه ریزی هستیم تا در روز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، راهپیمایی و پیاده روی را از میدان شهدا به سمت گلزار شهدا کرمان داشته باشیم و همچنین در نظر داریم در ایام هفته مقاومت، یک روز هیات های مذهبی در گلزار شهدا کرمان اجتماع داشته باشند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس هیأت مدیره اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت گفت: سود 500 هزار تومانی سهام عدالت تا پایان آذر برای هر نفر واریز می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نماینده ویژه رئیس جمهور در امور افغانستان گفت: آمریکا به دنبال ایجاد پایگاه‌های جدید در غرب آسیا است و آن‌ها در آواره کردن مردم افغانستان سهیم هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر امور خارجه بحرین گفت که مشتاقانه منتظر همکاری با بنیامین نتانیاهو است که از معماران توافق عادی سازی روابط به شمار می‌رود.

وب‌گاه مشرق نیوز

دولت کانادا مدعی شده است روزنامه جوان را به دلیل انتشار «پیام‌های یهودی‌ستیز و تبلیغات رژیم ایران» تحریم کرده است. در خصوص تحریم مضحک روزنامه جوان از سوی وزارت خارجه کانادا چند نکته گفتنی وجود دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

کیهان نوشت: وزیر ناکارآمد و برکنار شده دولت روحانی می‌گوید برخی هم‌طیفان او می‌خواهند نقش میانه و میانجی را در حوادث اخیر ایفا کنند اما هیچ یک از دو طرف نمی‌پذیرند (!)