سه‌شنبه 17 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری مهر

سومین هفته از بیست و دومین دوره لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه های کشور جام یادگار امام (ره) امروز در خانه کشتی تختی کرج برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت: شمار زیادی از هواداران تیم ملی فوتبال ایران برای استقبال از ملی‌پوشان در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) حاضر شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس‌جمهور در جریان سفر به استان کردستان به طور سرزده از بازار سنندج بازدید کرد. تصاویری از حواشی حضور رئیسی در بازار سنندج و سلفی گرفتن سنندجی‌ها با رئیس‌جمهور منتشر شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در بیانیه کاخ سفید آمده: فرانسه و ایالات متحده با شرکای خود جهت افزایش همکاری در جهت اعمال قطعنامه‌های مرتبط شورای امنیت سازمان ملل و مقابله با چنین فعالیت‌هایی کار خواهند کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بخش‌هایی کمتر دیده شده از زندگی سردار حاج قاسم سلیمانی در دوران جوانی او در مستند «پاییز 50 سالگی» نمایش داده می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مشاور امنیت ملی پیشین کاخ سفید با بیان اینکه تحریم ها اثر بخش نیستند، گفت نیازمند انقلاب فرهنگی در سیاست‌های تحریمی هستیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روایت ها از جنگ اوکراین حکایت از آن دارد که اوکراین پیروزی‌هایش را همان قدر که به دلاوری سربازانش مدیون است به شجاعت شهروندان عادی‌اش نیز هست.

خبرگزاری تسنیم

کتاب «مَکتب» بر اساس زندگی استاد حاج علی محمدی دوست رونمایی شد؛ رهبر انقلاب درباره این معلم بزرگ فرموده بودند: "جا دارد این قبیل چهره‌های نورانی اما بی‌هیاهو و بی‌تظاهر، به مردم و جوان‌ها معرفی شوند؛ یکی از آنها هم آقای «محمدی دوست» خودمان است."

خبرگزاری مهر

رئیس مجلس با بیان اینکه مجلس هر کاری بتواند برای هوشمندسازی حوزه سلامت انجام می‌دهد، گفت: معتقدم یکی از موضوعاتی که به طرح تحول سلامت آسیب زد و باعث ضعف آن شد، ریشه در هوشمندسازی دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عومر بارلو - وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی، درباره وقوع سومین انتفاضه فلسطین هشدار داد و گفت که در صورت تغییر در وضعیت موجود در مسجدالاقصی، انتفاضه سوم رخ خواهد داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با بیان جزئیات حادثه تصادف در جاده خاش، گفت: خودداری از عجله در سفر و داشتن استراحت کافی حدود 15 دقیقه استراحت پس از هر 2 ساعت رانندگی برای جلوگیری از خستگی و خواب آلودگی راننده وسیله نقلیه ضروری است

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی از دیدار اعضای این شورا با رئیس‌جمهوری در پایان نخستین روز نشست دوروزه مسئولان استانی این تشکل سیاسی اصولگرا خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با رئیس‌جمهوری دیدار کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی، درباره وقوع سومین انتفاضه فلسطین هشدار داد و گفت که در صورت تغییر در وضعیت موجود در مسجدالاقصی، انتفاضه سوم رخ خواهد داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بخش‌هایی کمتر دیده شده از زندگی سردار حاج قاسم سلیمانی در دوران جوانی او در مستند «پاییز 50 سالگی» نمایش داده می‌شود.