سه‌شنبه 17 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دیمیتری پسکوف هر گونه برنامه برای گفتگوی تلفنی رئیس جمهور روسیه با همتای فرانسوی اش را رد کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، پس از اعلام امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه مبنی بر برنامه ریزی برای گفت و گوی تلفنی میان وی و رئیس جمهور روسیه، ولادیمیر پوتین، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه، دیمیتری پسکوف این موضوع را رد کرد. بر اساس این گزارش، دیمیتری پسکوف سخنگوی ریاست جمهوری روسیه دیروز پنجشنبه گفت که هیچ گونه برنامه‌ای برای گفتگوی تلفنی بین ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی از دیدار اعضای این شورا با رئیس‌جمهور خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مهرداد خدیر نوشت: می‌توان پرسید قطار مورد اشاره آقای رییسی به سوی کدام ایستگاه در سفر است و مقصد بعدی کجاست؟ به خود قطار بیندیشیم یا به مقصد یا به ایستگاه؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علی مطهری درباره ریشه یابی اعتراضات اخیر کشور تاکید کرد: ریشه اصلی اعتراضات وضعیت بد اقتصادی مردم است و بیشتر معترضان هم اعتراضات اقتصادی دارند.

خبرگزاری تسنیم

نخستین گروه نخبگانی که قرار بود در دستگاه‌های اجرایی به‌کار گرفته شوند؛ یکشنبه، 6 آذر در سازمان اداری و استخدامی کشور وارد دوره آموزش و ارزیابی ویژه جذب نخبگان در دولت شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اسرائیلی‌ها با عادی سازی روابط با کشور‌های عربی به دنبال جلوگیری از انزوای خود بودند، اما در جام جهانی 2022 قطر فهمیدند که چقدر نزد ملت‌های منطقه منفورند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هواداران تیم ملی فوتبال ایران برای استقبال از ملی‌پوشان در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) حاضر شدند.

خبرگزاری مهر

موقعیت ویژه جغرافیایی ایران و قرار گرفتن در کریدورهای بین‌المللی شمال - جنوب و شرق - غرب و اتصال دهنده خاورمیانه، آسیا و اروپا جایگاه ویژه‌ای برای کشورمان در حوزه ترانزیت فراهم کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اعتماد مطلبی از جلال محمود زاده نماینده مهاباد در مجلس را منتشر کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بهترین بازیکن مسابقه امشب آلمان مقابل کاستاریکا بدون شک کای هاورتز بود که سه گل پایانی آلمان را با فولکروگ ستاره جدید مانشافت سهیم شد.

خبرگزاری دانا

مسئول بسیج دانشجویی استان اردبیل با انتقاد از برنامه های صدا و سیما جای خالی مناظرات علمی در رسانه ملی را متذکر شد و گفت: صدا و سیما به عنوان مهمترین رسانه کشور با برگزاری مناظرات علمی در موضوعات مختلف می تواند ضمن گره گشایی ذهنی، در بصیرت افزایی جامعه نیز نقش آفرینی کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه اعتماد نوشت: محمودزاده گفت: متاسفانه کشور فقط متعلق به عده‌ای خاص است. جابه‌جایی فله‌ای، دسته جمعی و شبانه مدیران در شهرستان‌ها به بهانه گرایش‌های سیاسی و جناحی توسط دولت در حال اجرا است.

خبرگزاری دانا

رئیس جمهور آمریکا گفت که برنامه ای برای تماس با ولادیمیر پوتین همتای روس خود ندارد اما در صورتی که پوتین بخواهد آماده است با وی درباره راهکارهای پایان دادن به جنگ اوکراین گفتگو کند.