دوشنبه 16 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه مشرق نیوز

روزنامه هم میهن مدعی شد تفاوت اکنون با سال 1376 که تیم ملی ایران بر استرالیا پیروز شد و به جام جهانی رفت، این است که جامعه آن روز خواستن و توانستن را باور داشت اما اکنون باور ندارد!(!)

وب‌گاه اقتصاد نیوز

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا به برد تیم ملی این کشور در برابر ایران واکنش نشان داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

جدی شدن اجرای طرح مجلس عراق برای اخراج نظامیان آمریکایی، که پس از ترور ناجوانمردانه سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس به تصویب رسید، می‌تواند یکی دیگر از ابعاد مهم سفر نخست وزیر عراق به ایران باشد.

وب‌گاه عصر ایران

بایدن در اکتبر 2022 ریاض را به خاطر کاهش تولید نفت اوپک پلاس توبیخ کرد. واشنگتن همچنین از به اشتراک گذاشتن موشک‌های بالستیک و فناوری با ریاض برای حفظ برتری نظامی اسرائیل خودداری کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سومین نشست از سلسله نشست‌های بررسی زمینه ها، عوامل، پیامد‌ها و چشم انداز اغتشاشات در ایران با حضور جواد حسینی، کاظم کوهی اصفهانی، حسن مجیدی و ایمان عرفان منش از اعضای هیئت علمی دانشگاه امام صادق (ع) و از سوی دانشکده‌های معارف اسلامی و علوم سیاسی، حقوق، فرهنگ و ارتباطات، مدیریت، الهیات و اقتصاد این دانشگاه برگزار شد. حسینی، عضو هیئت علمی دانشگاه...

خبرگزاری تسنیم

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: به برکت اقدامات ارزشمندی که متخصصان توانمند ما انجام داده‌اند امکان مقابله با هر ویروسی را داریم.

خبرگزاری مهر

شوش - نماینده مردم شوش در مجلس گفت: ضرورت دارد که دولت هرچه سریع‌تر با واگذاری انتقال مالکیت شرکت نیشکر هفت تپه به صورت نهایی به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی خوزستان موافقت کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

صدر می گوید: متاسفانه تحلیل اشتباهی میان اصولگرایان شکل گرفت؛ مبتنی بر این تحلیل اشتباه هم انتخابات مجلس در سال 98 و هم انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 برنامه‌ریزی شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سایت آفتاب نیوز مصاحبه ای را از محمد صدر عضو مجمع تشخیص مصلحت منتشر کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نیم قرن با اقتصاد ایران روایتی است از تحولات، شخصیت‌ها و شاخص‌های اقتصاد ایران و موضوعاتی که به نوعی با اقتصاد ایران ارتباط پیدا می‌کنند. شرایط فعلی اقتصادی ارتباط مستقیمی با گذشته آن دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آفتاب نیوز مصاحبه ای را از محمد صدر عضو مجمع تشخیص مصلحت منتشر کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک منبع آگاه در دفتر رئیس‌جمهور پیشین گفت: این بار هم مانند مورد قبلی (پاسخ به دکتر محقق داماد) عده‌ای نامه‌ای خیالی نوشته و آن را با عنوان جوابیه دکتر روحانی به آقای زیباکلام منتشر کرده‌اند. این متن دارای چنان منطق سست و ادبیات نامعمولی است که هر خواننده‌ای به جعلی بودن آن پی می‌برد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: سردار حسین معروفی گفت: ما باید با امام‌شناسی به دشمن‌شناسی برسیم و برای جلوگیری از آسیب در مقابل هجمه‌های مسموم دشمن، به فرمان امام عمل کنیم چرا که دشمن بر روی جوانان و نوجوانان ما کار کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کی روش گفت: خیلی نزدیک به صعود بودیم. در نیمه نخست حریف خوب بازی کرد و حقش بود که گل بزند اما در نیمه دوم خوب بازی کردیم و موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم. فرصت‌های بهتری نسبت به آمریکا داشتیم و مطمئنا اگر گل نزنی تنبیه می‌شوی.

خبرگزاری دانا

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی ضمن عرض خداقوت و خسته نباشید به اعضای تیم ملی فوتبال تصریح کرد، بازماندن از صعود خدشه‌ای به شایستگی و توانمندی های آنها وارد نمی‌سازد.

وب‌گاه خبر آنلاین

شرق نوشت: در ساعات گذشته در برخی شبکه‌های اجتماعی خبری با عنوان و موضوع پاسخ حسن روحانی رئیس‌جمهور سابق به توئیت اخیر صادق زیباکلام منتشر شده است.