دوشنبه 16 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عصر ایران

برگمان ارزیابی کرد که اگر اوکراین به دستاورد‌های بزرگ ادامه دهد و به کریمه نزدیک شود سناریوی تهدیدات هسته‌ای بسیار جدی‌تر خواهد شد. این تحلیلگر می‌افزاید که باور دارد پوتین در آن صورت به احتمال زیاد به استفاده از تسلیحات هسته‌ای متوسل می‌شود هم چنین اگر فراخوان بسیج بخشی از ذخایر روسیه در جنگ بی‌اثر شود احتمال دارد این کار را انجام دهد.

خبرگزاری تسنیم

رییس سازمان امور مالیاتی با اشاره به ارسال لایحه اصلاحی قانون پایانه‌های فروشگاهی به مجلس، گفت: اجرای تدریجی قانون و امکان بخشودگی 100 درصدی جرایم از جمله پیشنهاداتی هستند که به سازمان امور مالیاتی ارسال شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

این افراد که تعدادشان به انگشتان دو دست هم نمی‌رسد، عنوان «کانون فیلم‌سازان مستقل ایران» را بر این دورهمی نام نهاده‌اند. این در حالی است که اغلب آنها سال‌هاست که پس از مهاجرت از ایران، دیگر کار فیلم‌سازی نمی‌کنند.

خبرگزاری تسنیم

شبکه سلامت همزمان با میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار، چند ویژه برنامه و پخشِ فیلم با رابط ناشنوا تدارک دیده که روی آنتن خواهد رفت.

خبرگزاری دانا

جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی از لحظاتی قبل به ریاست محمد باقر قالیباف آغاز شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس‌جمهوری آمریکا در پی پایان بازی تیم‌های فوتبال این کشور و ایران در جام جهانی قطر، از پیروزی تیم کشورش تقدیر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس یازدهم تاکنون اولویت خود را در درجه اول به مسائل اقتصادی داده است.

وب‌گاه عصر ایران

بخش مهمی از این حس هم، ناشی از شکست پروژه نسل ماست. نسلی که در دوم‌خرداد به میدان آمد تا تحول آفریند؛ اما نتوانست به آنچه می‌خواست برسد... زمین سخت و لیز سیاست، اما نشان‌مان داد که نمی‌توان به هرچه خواست، رسید.

خبرگزاری دانشجو

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در میان اخبار آژانس‌های اطلاعاتی آمریکا مبنی بر اینکه چین به طور فعال به برنامه توسعه موشک‌های بالستیک عربستان سعودی کمک می‌کند، هنوز شواهدی مبنی بر تأسیسات توسعه موشکی ریاض و نقش چین در راه‌اندازی آن وجود ندارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در طول جنگ 8 ساله عراق و ایران، بسیاری از کشورهای عربی به حمایت مالی، تسلیحاتی و لجستیک از عراق پرداختند. عده‌ای نیز بی‌طرفی اتخاذ کردند اما دو کشور عربی نیز سیاست پشتیبانی از ایران را پیش گرفتند. مطلب زیر به طور مختصر به این موضوع می‌پردازد.

وب‌گاه خبر آنلاین

کیهان نوشت: روزنامه هم میهن در ادامه منفی بافی‌هایش مدعی شد تفاوت اکنون با سال 1376 که تیم ملی ایران بر استرالیا پیروز شد و به جام جهانی رفت، این است که جامعه آن روز خواستن و توانستن را باور داشت اما اکنون باور ندارد!(!)

خبرگزاری تسنیم

در حرکت امام حسین (ع) 84 زن و دختر حضور دارند که در عین حفظ عفاف و حجاب، نقش‌آفرین در طول حرکت عاشورایی و ماجراهای پس از آن هستند. این افراد نقش حمایتی و انگیزاننده برای مردان حسینی هم دارند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رهبر انقلاب وقتی می‌خواهند انقلاب و حرکت رو به جلوی آن را بازشناسی کنند هیچ شخصیتی را سزاوارتر از امام برای اینکه ثابت شود انقلاب چه بود و چه کرد، نمی‌شناسند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس بخش اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی می‌گوید هرگاه فشار بر ایران افزایش یافته، واکنش ایران بسیار تهاجمی‌تر می‌شود و از اول ژانویه، یکصد اقدام خصمانه ایران، از جمله حملات سایبری علیه اسرائیل ثبت شده است.