دوشنبه 16 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در ساعات گذشته در برخی شبکه‌های اجتماعی خبری با عنوان و موضوع پاسخ حسن روحانی رئیس‌جمهور سابق به توئیت اخیر صادق زیباکلام منتشر شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

بیش از 170نماینده مجلس حمایت خود را از وزیر ورزش وتیم ملی فوتبال کشورمان اعلام کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ماجرای نامه منتسب به حسن روحانی چه بود؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

نسخه نویسی الکترونیک و الزام حذف نُسخ کاغذی؛ طرحی که از ابتدای دی ماه 1400 در کشور اجرا و بنا شد تا به یکپارچگی اطلاعات، جلوگیری از تجویز داروهای اشتباه، سقف گذاری ارائه خدمات، جلوگیری از همپوشانی‌های بیمه‌ای و... کمک کرده و در نهایت بازوی مهمی برای اجرای کامل پرونده الکترونیک سلامت و پزشک خانواده باشد، اما همچنان چالش‌هایی بر سر راه این طرح وجود دارد؛ چالش‌هایی از جنس مشکلات زیرساختی...

خبرگزاری مهر

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در رقابت با بزرگسالان منطقه مرکزی آسیا به عنوان نایب قهرمانی لیگ ملت‌های این منطقه دست یافت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مخبر بیان کرد: وی ادامه داد: ایران از دستاوردها و توانمندی‌های گسترده‌ای در بخش‌های مختلف از جمله در حوزه دانش بنیان برخوردار است و اگر زمینه فعالیت تجار و شرکت‌های دانش بنیان ایرانی در عراق فراهم شود، می‌توانند کارهای مؤثری در جهت رفع نیازهای عراق انجام دهند.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون اول رئیس‌جمهور امنیت ایران و عراق را جدایی ناپذیر دانست و تاکید کرد: انتظار داریم دولت عراق اجازه ندهد که از خاک این کشور تهدیدی برای امنیت ایران ایجاد شود.

خبرگزاری تسنیم

معاون اول رییس جمهور با اشاره به روابط نزدیک و مستحکم تهران - بغداد گفت: امنیت، اقتدار، ثبات، تمامیت ارضی و نقش منطقه ای و بین المللی عراق از اهمیت ویژه ای برای جمهوری اسلامی ایران برخوردار است و امیدوارم شاهد پیشرفت دولت و ملت این کشور باشیم.

وب‌گاه 55 آنلاین

حمله اسرائیل و آمریکا به ایران | اسرائیل و آمریکا حمله به ایران را تمرین می‌کنند

وب‌گاه خبر آنلاین

دانشجو نوشت: عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: هیچ کجای دنیا مسئله کشتن، درگیری، اغتشاش و شکستن چارچوب قانون را نمی‌پذیرند؛ اما من شنیدم که حدود 140 نفر از نیروی‌های تامین کننده امنیت به شهادت رسیده اند، چون آن‌ها با پینت بال در مقابل اغتشاشگران ایستادند و اغتشاشگران سلاح و چاقو داشتند.

خبرگزاری مهر

معاون اول رئیس جمهور امنیت ایران و عراق را جدایی ناپذیر ارزیابی کرد و گفت: انتظار داریم دولت عراق اجازه ندهد که از خاک این کشور تهدیدی برای امنیت ایران ایجاد شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر سابق ارشاد جمهوری اسلامی ایران دیدار ایران و آمریکا را صرفا یک مسابقه ورزشی عنوان کرد.