دوشنبه 16 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه دنیای اقتصاد

برخی رسانه‌ها خبر داده بودند که مقامات کشور عربستان سعودی به عنوان پاداش پیروزی تیم ملی فوتبال این کشور برابر آرژانتین به هر یک از بازیکنان تیم، یک دستگاه خودروی رولز رویس هدیه داده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

پیش از آنکه قضاوت کنیم که آیا خاتمی، دوره‌اش گذشته یا نه، شاید بد نباشد اگر به تماشای چند قاب از خاتمی در این یادداشت بنشینیم، چند تصویر که همه‌ی روزگار رفته را روایت نمی‌کند اما لانگ‌شاتی است که بخش مهمی از قصه‌ی امروز را در خود جا داده.

وب‌گاه خبر آنلاین

علی ربیعی در روزنامه اطلاعات نوشت: تاریخ معاصر گواهی می‌دهد هیچ دستاورد چشمگیری در پی خشونت‌های فراوان در هیچ جامعه‌ای به دست نیامده و در تلاطم‌های سهمگین، نه تنها افقی جدید نمی‌گشاید بلکه حتی آرامشی برای حرکت رو به جلو خلق نمی‌کند.

خبرگزاری دانا

رمضان قدیروف رهبر چنچن روز جمعه در دیدار با ولادیمیر پوتین از تجهیز موفقیت‌آمیز واحدهای جدید پرسنل نظامی وزارت دفاع روسیه و گارد ملی روسیه با تجربه رزمی خبر داد.

خبرگزاری مهر

بعد از آن که اعتراض به اغتشاش تبدیل شد، حالا سرعت بی‌وقفه افزایش خشونت‌های کلامی، اخلاقی و خیابانی همه‌چیز را به سمت یک جنگ شهری می‌برد؛ جنگی که به شهرهای مرزی و قومیت‌نشین کشیده شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سعیده‌سادات فهری خبرنگار حوزه دیپلماسی در مطلبی به بررسی مصوبه اخیر شورای حقوق بشر علیه ایران پرداخته است.

خبرگزاری دانا

رابرت مالی نماینده ویژه آمریکا در امور ایران و مذاکره کننده ارشد این کشور در مذاکرات وین مدعی شد قطعنامه ضد ایرانی شورای حقوق بشر سازمان ملل در ژنو، غربی و ضد ایرانی نیست.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: رئیس جمهور در پیامی از اعضای پرتلاش و باغیرت تیم ملی فوتبال که شیرینی پیروزی را به کام مردم کشورمان نشاندند صمیمانه تشکر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش و سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه در پیام‌های جداگانه‌ای، پیروزی تیم ملی فوتبال در دومین بازی خود در رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر را تبریک گفتند.

خبرگزاری دانا

صدراعظم آلمان از افزایش غنی‌سازی اورانیوم در ایران انتقاد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در خصوص برخورد با معترضان گفت: مقام معظم رهبری فرمودند با همه اینها یکسان برخورد نشود چون عده‌ای فریب خورده هستند ولی عده‌ای دیگر دست به جنایت زدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه نیویورک‌تایمز در گزارشی تحلیلی از آغاز عصر جدید تقابل ایران و آمریکا خبر داد. به اعتقاد نویسنده این گزارش، دولت بایدن پس از 18ماه مذاکره هسته‌ای از تداوم گفت‌وگوها کاملا ناامید شده و بیشتر جلسات شورای امنیت ملی این کشور بر تضعیف برنامه هسته‌ای ایران و ایجاد اختلال در همکاری نظامی میان تهران و مسکو و موضوع ناآرامی‌ها متمرکز شده و به همین دلیل بحث درباره استراتژی مذاکراتی آمریکا...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور جمهوری‌آذربایجان در یک سخنرانی، ادعاهایی را درباره روابط کشورش با ایران مطرح کرد. به گزارش خبرگزاری مدیامکس، رسانه های آذربایجانی گزارش دادند الهام علی اف، رئیس‌جمهور آذربایجان، در اظهاراتی تحریک آمیز گفت کشورش «از ایران نمی ترسد». علی اف که در یک کنفرانس بین‌المللی سخنرانی می کرد، با بیان اینکه من با سه رئیس‌جمهور ایران، خاتمی، احمدی نژاد و روحانی کار کرده ام، ادعا کرد:...

خبرگزاری مهر

سمنان - مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: مسمومیت با گاز کلر در یک استخر سمنان، 26 نفر را راهی بیمارستان کوثر این شهر کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از آناتولی، «اولاف شولتز»، صدراعظم آلمان در ادامه رویکرد مداخله جویانه و ضد ایرانی خود، روز جمعه حملات لفظی اش را علیه فعالیت هسته‌ای صلح آمیز ایران تشدید کرد و با محکوم کردن افزایش غنی سازی اورانیوم در ایران، ادعا کرد: تلاش‌های بیشتری برای جلوگیری از دستیابی تهران به بمب هسته‌ای لازم است. شولتز در یک کنفرانس خبری مشترک با حضور «الیزابت...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امام جمعه ارومیه گفت: نباید به آنهایی که به اموال عمومی خسارت زده و آتش زدند و به قرآن توهین کرده و قتل و غارت کردند و افرادی که فریب خوردند نگاه یکسان داشت بلکه عدالت باید رعایت شود.